arzanfollowers.ir

ارزان فالوور

arzanfollowers.ir

ارزان فالوور

اینستابات پرو InstaBot PRO

اینستابات پرو InstaBot PRO

انجام اتوماتیک :
 
لایک

اینستابات پرو InstaBot PRO

اینستابات پرو InstaBot PRO نرم افزاری است (تحت ویندوز) جهت خودکار سازی عملیات لایک ، فالو ، آنفالو ، ارسال کامنت ، ارسال دایرکت و …

این نرم افزار ، با استفاده از حساب کاربری شما در اینستاگرام می تواند به جای شما به فعالیت بپردازد و دستورات از پیش تعیین شده شما را اجرا نماید . اینستابات پرو در جهت جستجوی فالوورهای جدید و علاقه مند کردن دنبال کنندگان واقعی به محتوای شما فعالیت میکند .

اینستابات پرو یک ابزار بازاریابی حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا پروفایل خود را به لطف عملکردهای زیر احیا کنید:

دریافت فالوور : دنبال کنندگان سایر پروفایل ها و یا کاربران را بر اساس هشتگ های خاص استخراج کنید.
> AUTO FOLLOW: به طور خودکار افراد جدید را که بر اساس هشتگ ها یا حساب های مشابه استخراج شده اند، دنبال می کند.
> AUTO UNFOLLOW: عملکردی که به طور خودکار فالوورهای جدیدی را که با AutoFollow تولید شده اند و تصمیمی برای فالو کردن شما ندارند حذف می کند.
> AUTO LIKE: به طور خودکار پروفایل هایی را که بر اساس هشتگ ها یا حساب های مشابه استخراج شده اند “لایک” می کند.
> AUTO COMMENT: به صورت خودکار بر اساس هشتگ یا اکانت های مشابه استخراج شده، روی عکس ها کامنت گذاری کنید ، با قابلیت شخصی سازی کامنت ها
> AUTO DELAY: همه عملیات ها با تاخیر تصادفی انجام می شود تا خطر تعلیق حساب کاهش یابد.
حساب های نامحدود: می توانید از InstaBot Pro با همه حساب های خود استفاده کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بصورت کلی این برنامه تا حد بسیار زیادی به برنامه نینجاگرام شباهت دارد و کاربرد کلی هر دو برنامه شبیه هم می باشد با این تفاوت که نینجاگرام امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد .

«شما می توانید آخرین نسخه کرک شده نینجاگرام را با امکانات نامحدود و با قیمتی بسیار ناچیز از ارزان فالوور خریداری کنید »

—> خرید نینجاگرام (کلیک کنید) <—

InstaBot PRO چگونه فالوورهای شما را افزایش می دهد؟

اگر به طور مرتب از اینستاگرام استفاده می کنید، مطمئناً لایک یا کامنتی از یک فرد ناشناس روی عکس خود دیده اید. از روی کنجکاوی شما (به احتمال زیاد) حساب او را بررسی کرده اید تا بفهمید او کیست و همچنین تصمیم خواهید گرفت که او را دنبال کنید .
خوب، این “کنجکاوی” اساس عملکرد InstaBot PRO و استراتژی بازاریابی است که ما برای افزایش فالوورهای شما به آن تکیه می کنیم. با InstaBot PRO می‌توانید «لایک‌ها» و «کامنت های» خود را بصورت اتوماتیک ثبت کنید و حساب‌های دیگر را (که قبلا از اکانتهای رقیب یا توسط هشتگ ها استخراج کردید) دنبال کنید تا تعاملات خود را افزایش دهید و فالوورهای جدید (واقعی و فعال) به دست آورید.

اینستابات پرو

چگونه Instabot pro را نصب و فعال کنیم؟

مجموعه ارزان فالوور برای راحتی شما کاربران گرامی چند گزینه جهت استفاده از Instabot pro در اختیار شما قرار داده است ، شما میتوانید از آخرین نسخه بصورت محدود استفاده نمایید و یا نسخه های قبلی (کرک شده) را بصورت رایگان دانلود کنید و یا با خرید لایسنس از آخرین نسخه با امکانات نامحدود استفاده نمایید.


جهت دانلود رایگان و یا خرید لایسنس کلیک کنید

نکته ۱ : ضروری است که آخرین نسخه Google Chrome بر روی رایانه شخصی نصب شده باشد و این مرورگر پیش فرض باشد.

نکته ۲ : نسخه رایگان InstaBot PRO دارای محدودیت وارد کردن حداکثر ۵ مخاطب در یک زمان و ارسال حداکثر ۵ لایک و یا نظر در یک زمان است.

نکته ۳ این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تعاملات خود را با سایر کاربران اینستاگرام افزایش دهید اما همیشه باید بدون اغراق و با رعایت فواصل زمانی مناسب از آن استفاده کنید. این یک ابزار اسپم نیست، بنابراین در صورت تعلیق یا ممنوع شدن حساب اینستاگرام شما مسئولیتی بر عهده ما نیست .

خرید انواع فالوور اینستاگرام از بخش پنل ارزان فالوور

در کمتر از ۳ دقیقه بصورت ۱۰۰% رایگان ثبت نام کنید و از قیمت های ارزانتر و بیش از ۵۰ سرویس متنوع فالوور اینستاگرام در پنل استفاده کنید.

آموزش کامل InstaBot Pro :

اگر قبل از نصب پنجره SmartScreen را مشاهده کردید، روی دکمه More Info -> Run AnyWay کلیک کنید تا ادامه دهید:

بلافاصله پس از نصب، صفحه اصلی زیر را مشاهده خواهید کرد:

برای فعال کردن برنامه روی دکمه چشمک زن (بالا سمت راست) کلیک کنید LOGIN INSTAGRAM:

نکته: Instagram.com را در مرورگر Google Chrome باز کنید و مطمئن شوید که از حساب خود خارج شده اید. پس از خروج از سیستم، می توانید از نرم افزار به شرح زیر وارد شوید.

پنجره ورود به سیستم باز می شود که در آن باید اطلاعات اکانت اینستاگرام خود (نام کاربری و رمز عبور) را وارد کنید.

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، بر روی LOG IN کلیک کنید و پنجره گوگل کروم به طور خودکار باز می شود. وارد صفحه اینستاگرام شده و وارد حساب کاربری خود خواهید شد. صبر کنید تا ورود به حساب اینستاگرام شما کامل شود. پس از ورود به سیستم، صفحه اصلی InstaBot Pro را با ” READY ” در دکمه بالا سمت چپ مشاهده خواهید کرد .

این برنامه اکنون برای استفاده از تمام توابع آماده است.

نحوه استخراج فالوور و کاربران از اینستاگرام

در بالای برنامه دکمه هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد نام پروفایل های اینستاگرام را بر اساس هشتگ مورد نظر یا فالوورهای یک کاربر خاص استخراج کنید .

الف) کاربران را از هشتگ دریافت کنید

برای دریافت کاربران (پروفایل) بر اساس #هشتگ های خاص، روی دکمه GET USERS FROM HASHTAG در بالا کلیک کنید و در پنجره باز شده نام هشتگ و تعداد کاربرانی که باید استخراج کنید را وارد کنید (با نسخه آزمایشی می توانید حداکثر ۱۵ نام کاربری استخراج کنید. .

بر روی دکمه EXTRACT USERS کلیک کنید و در پنجره گوگل کروم به طور خودکار تمامی عکس های مربوط به هشتگ وارد شده را مشاهده خواهید کرد. اجازه دهید برنامه اجرا شود تا زمانی که ” Completed” ظاهر شود

 

در پایان عملیات به دسکتاپ رایانه شخصی خود بروید و فایلی را با نام “hashtag.txt” (در مثال ما ” holydays.txt” ) پیدا خواهید کرد. در داخل فایل کاربرانی که استخراج کرده اید وجود دارد.

ب) استخراج FOLLOWERS/FOLLOWING کاربر هدف

اگر می خواهید فالوور یا فالویینگ های یک کاربر خاص (و یا حتی فالوور/فالووینگ های اکانت خود) را استخراج کنید، روی دکمه GET FROM USERS کلیک کنید و نام کاربری و تعداد فالوورها (یا فالویینگ ها) را برای استخراج وارد کنید. با نسخه دمو امکان استخراج حداکثر ۱۵ فالوور برای هر کاربر وجود دارد.

بر روی دکمه EXTRACT USERS کلیک کنید و در پنجره Google Chrome به طور خودکار پنجره pop-up با اکانت های استخراج شده را مشاهده خواهید کرد .

اجازه دهید پنجره باز بماند و در آن لیست فالوورهایی که به طور خودکار استخراج می شوند را می بینید. اجازه دهید برنامه اجرا شود تا پنجره ای مانند این ظاهر شود:

در دسکتاپ خود فایل Followers_from_ [username] .txt را می توانید پیدا کنید و در داخل آن همه کاربرانی که به دنبال آنها بودید را خواهید یافت :

نکته: برای استخراج فالوور/فالویینگ ها، برنامه ابتدا کل لیست را اسکرول می کند و در پایان نام ها را می گیرد. بنابراین اگر می‌خواهید بیش از ۲۰۰۰ فالوور را برای یک حساب استخراج کنید، باید کمی صبر کنید و توصیه می‌کنیم یک رم بیشتر از ۱۶ گیگابایت داشته باشید.

ویژگی AUTO FOLLOW & UNFOLLOW

به لطف عملکرد Auto Follow و Auto Unfollow، می توانید به طور خودکار تمام پروفایل های مورد نظر خود را فالو و یا آنفالو کنید. می توانید این عملکرد را از طریق لیستی از کاربرانی که با InstaBot PRO استخراج کرده اید (همانطور که در بالا توضیح داده شد) فعال کنید یا کاربران را بر اساس هشتگ های خاص دنبال کنید .

دنبال کردن خودکار توسط USERNAME

هنگامی که لیستی از پروفایل های اینستاگرام را دارید که می خواهید دنبال کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را وارد برنامه کنید (یا به صورت دستی آنها را در کادر مربوطه بنویسید)

هنگامی که نام ها را وارد کردید (با نسخه آزمایشی می توانید حداکثر ۵ نام را از یک فایل وارد کنید)، روی دکمه FOLLOW در پایین کلیک کنید و اجازه دهید برنامه کار کند، و برنامه به طور خودکار به کلیه نام کاربری های مورد نظر وارد شده و روی دکمه فالوو کلیک میکند.

به طور پیش فرض یک تاخیر تصادفی بین ۱۰ تا ۳۰ ثانیه تنظیم شده است که باید حساب شما را از هرگونه خطر مسدود شدن محافظت کند. اگر می خواهید، می توانید این پارامترها را به دلخواه تغییر دهید.

عملیات UNFOLLOW همان چیزی است که در بالا توضیح داده شد، فقط باید روی دکمه “Unfollow” کلیک کنید.

دنبال کردن خودکار با هشتگ

اگر می خواهید شروع به فالو کردن افراد به صورت خودکار و بر اساس هشتگ کنید، از ماژول سمت راست برنامه می توانید خیلی راحت این کار را انجام دهید. هشتگ را وارد کنید، کادر ” By Hashtag ” را انتخاب کنید، کادر ” دنبال کردن ” را انتخاب کنید و در نهایت بر روی دکمه START کلیک کنید .

این برنامه به طور خودکار تمام پست های مربوط به آن هشتگ را باز می کند و شروع به کلیک بر روی ” دنبال کردن ” در پروفایل های مختلف پیدا شده می کند. با نسخه دمو حداکثر ۵ پروفایل به صورت خودکار اسکن می شود، با نسخه FULL برنامه تا ۳۰۰ فالو ادامه می یابد.

تأخیر تصادفی تنظیم شده در برنامه (بین ۱۰ تا ۳۰ ثانیه) و محدودیت ۳۰۰، اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از هرگونه ممنوعیت یا تعلیق حساب شما است. با این حال، توصیه می کنیم زیاده روی نکنید و سعی کنید با احتیاط از برنامه استفاده کنید.

AUTO FOLLOW و UNFOLLOW فقط با یک کلیک

InstaBot PRO همچنین عملکرد Follow & Unfollow را با ۱ کلیک ارائه می دهد. با این عملکرد می توانید شروع به فالو کردن افراد کنید و پس از مدتی تصمیم می گیرید (بعد از چند ساعت یا چند دقیقه) برنامه بصورت خودکار تمام اکانت هی فالو شده را حذف کند. 

روی دکمه AUTO FOLLOW & UNFOLLOW در بالا سمت چپ کلیک کنید و این صفحه باز می شود:

روی IMPORT کلیک کنید تا فایل نام کاربری را وارد کنید و مشخص کنید تا چند دقیقه / ساعت اکانتها فالو شوند و سپس عملیات فالو کردن متوقف می شود.

سپس یک تأخیر بین درخواست‌ها روی «دنبال کردن» تنظیم کنید و مشخص کنید بعد از چه مدتی برنامه شروع به «unfollow» کردن کند.

در نهایت در قسمت پایین مدت زمان عملیات را انتخاب کرده و بر روی دکمه START کلیک کنید . این برنامه بصورت خودکار شروع به کار خواهد کرد.

ارسال کننده پیام های مستقیم انبوه

InstaBot PRO همچنین یک ویژگی قدرتمند ارسال پیام مستقیم انبوه را ارائه می دهد . در واقع می توانید لیستی از کاربران (اکانت های اینستاگرام) را آپلود کنید، پیام را بنویسید و برای همه ارسال کنید.

پس از لاگین کردن در INSTAGRAM در برنامه، از ماژول سمت چپ رابط اصلی باید ۳ مرحله ساده را انجام دهید:

  1. لیست کاربران اینستاگرام را که می خواهید به آنها پیام ارسال کنید وارد کنید
  2. پیام خود را در کادر زیر بنویسید
  3. بر روی دکمه SEND DIRECT MESSAGE کلیک کنید

شکل زیر ۳ مرحله را توضیح می دهد:

توجه: قبل از ارسال، مطمئن شوید که تاخیری را حداقل ۲۰-۳۰ ثانیه تنظیم کنید تا خطر ممنوعیت را کاهش دهید.

هنگام ارسال پیام، عملیات خودکار را در پنجره Google Chrome مشاهده خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که تا زمانی که پیام‌ها را ارسال نکرده‌اید، آن پنجره را نبندید.

سرویسهای شبکه های اجتماعی

پیشرفت در فضای مجازی

شما همواره می توانید با استفاده از سرویسهای با کیفیت ارزان فالوور بسرعت جت در شبکه های مجازی پیشرفت کنید

ویژگی لایک خودکار و کامنت خودکار

الف) لایک خودکار (یا Unlike)

از ماژول سمت راست برنامه می توانید همه عکس های یک پروفایل خاص و یا همه عکس های یک هشتگ # خاص را ” لایک” کنید .

کاربر یا هشتگ را وارد کنید، کادر “By Username” یا “By Hashtag” را انتخاب کنید، در پایین کادر “Like” یا “Unlike” را انتخاب کنید و در نهایت روی START کلیک کنید . همچنین اگر می‌خواهید برای اولین پست لیست کاربران لایک یا کامنت ارسال کنید، می‌توانید گزینه « By Username List» را انتخاب کنید.

InstaBot PRO به طور خودکار پست ها را باز می کند و روی نماد قلب کلیک می کند تا لایک ها انجام شود. با نسخه آزمایشی می توان حداکثر ۵ لایک انجام داد، اما در نسخه FULL تا ۳۰۰ لایک برای هر کاربر یا هشتگ انجام میگردد.

الف) کامنت خودکار

علاوه بر لایک، می‌توانید با InstaBot PRO نظرات خود را به صورت خودکار ارسال کنید. از ماژول سمت راست برنامه می‌توانید «Comments» را به همه عکس‌های یک پروفایل خاص یا به همه عکس‌های یک #هشتگ خاص اضافه کنید . کاربر یا هشتگ را وارد کنید، کادر “By Username” یا “By Hashtag” را انتخاب کنید، در پایین نظر را بنویسید و روی ADD کلیک کنید. شما می توانید نظرات بیشتری را وارد کنید و سپس برنامه آنها را به صورت تصادفی انتخاب می کند تا خطر ممنوعیت برای “هرزنامه” را کاهش دهد.

پس از نوشتن نظرات، کادر ” Comments” را انتخاب کرده و روی START کلیک کنید .

InstaBot PRO به طور خودکار همه پست ها را باز می کند و روی کادر متنی که در آن نظرات وارد می شود کلیک می کند و نظر را می نویسد و آن را ارسال می کند!

با نسخه آزمایشی حداکثر ۵ نظر می توان در یک زمان اضافه کرد، در عوض نسخه FULL حداکثر ۳۰۰ کامنت برای هر کاربر / هشتگ (همه به طور خودکار).

نکات: ANTI-BAN

InstaBot PRO برنامه ای است که عملیات دستی انسان را شبیه سازی کرده و آنها را خودکار می کند. با این حال، اگر از برنامه به صورت اغراق آمیز استفاده شود (مثلاً شبانه روز به حال خود رها شود) یا عملیات های زیادی در مدت زمان کوتاهی انجام شود، این امکان وجود دارد که اینستاگرام بتواند اکانت شما را (به طور موقت) به حالت تعلیق درآورد .

برای کاهش خطر ممنوعیت پیشنهاد می کنیم:

۱- از پارامترهای Delay برای تنظیم تاخیر تصادفی استفاده کنید. به طور پیش فرض بین ۱۰ تا ۳۰ ثانیه تنظیم شده است اما اگر می خواهید حتی ایمن تر باشید می توانید این مقادیر را افزایش دهید 

۲ – بیش از ۲۰۰ لایک / نظر / فالو در روز اضافه نکنید (در عرض ۲۴ ساعت) 

۳- از ارسال نظراتی که ممکن است توسط گیرنده ” اسپم ” تلقی شود خودداری کنید . 

۴.از نرم افزار یا ابزارهای تغییر IP استفاده کنید و با یک IP اقدام به انجام کلیه عملیات نکنید

 ۵. بر «محدودیت‌های» زیر غلبه نکنید:

در اینجا یک جدول خلاصه در مورد محدودیت های اینستاگرام به روز شده تا سال ۲۰۲۳ وجود دارد. به شما یادآوری می کنم که این الگوریتم به صورت دوره ای محدودیت های خود را به روز می کند، بنابراین  شما همیشه باید آزمایش کنید و با هر تغییری سازگار شوید.

عملمحدودیت اکانت های ایجاد شده کمتر از ۳ ماهمحدودیت برای اکانت های ایجاد شده بیش از ۳ ماهنکات دیگر
دنبال کردن/عدم فالو کردنحداکثر ۱۵۰ عملیات روزانه با یک هفته گرم کردن شروع کنید، از ۱۰ عمل در ساعت تا حداکثر ۵۰ تجاوز نکنید و به تدریج تا ۱۵۰ افزایش دهید.حداکثر ۲۰۰ عملیات روزانه یک هفته گرم کردن مهم است، به خصوص اگر قبلاً از عمل فالو استفاده نکرده باشید. تدریجی بودن برای جلوگیری از انسداد موقت ضروری است.تدریجی بودن در عملیات برای جلوگیری از خطرات بسیار مهم است.
لایک محدود به ۲۰۰ لایک در روز.محدود به ۲۰۰ لایک در روز.به تدریج اقدامات را افزایش دهید. اینستاگرام افزایش ناگهانی را متوجه می شود.
نظراتاز ۲۰۰ نظر در روز تجاوز نکنید و آنها را در چند ساعت پخش کنید. اگر اکانت شما جوان است حتی بیشتر محتاط باشید.از ۲۰۰ نظر در روز تجاوز نکنید و آنها را در چند ساعت پخش کنید.برای جلوگیری از جریمه به تدریج ادامه دهید.

رفع مسئولیت های اینستابات:

  • InstaBot به هیچ وجه توسط اینستاگرام، فیس بوک یا شرکای شخص ثالث اینستاگرام وابسته یا حمایت مالی نمی شود.
  • این تنها مسئولیت شماست که از قوانین اینستاگرام و هر قانونی که مشمول آن هستید پیروی کنید. شما با مسئولیت خود از InstaBot استفاده می کنید.
  • ما مسئول اعمال شما و عواقب آن نیستیم. اگر اکانت اینستاگرام شما به هر دلیلی مسدود شد ما مقصر نیستیم.
  • ما هیچ رمز عبور یا سایر جزئیات حساب اینستاگرام را ذخیره نمی کنیم.
  • همیشه باید به خاطر داشته باشید که در هنگام کار با آن حساب از طریق سیستم ما که رسمی نیست و توسط اینستاگرام تأیید نشده است، خطر از دست دادن حساب اینستاگرام شما وجود دارد.
  • شما باید تمام خطرات را بدانید و باید مسئولیت استفاده از حساب اینستاگرام را از طریق سیستم ما بر عهده بگیرید.