arzanfollowers.ir

ارزان فالوور

arzanfollowers.ir

ارزان فالوور

خرید پنل افزایش فالوور

مشاهده مقاله اصلی در وبسایت اصلی :( کلیک کنید )



پنل رایگان افزایش فالوور

خرید پنل ارزان افزایش فالوور

ارزانترین پنل نمایندگی لایک و فالوور و دیگر خدمات اینستاگرام

دریافت رایگان پنل افزایش فالوور

خرید اشتراک پنل فالوور

پنل فالوور رایگان

اگر شما هم بدنبال دریافت فالوور رایگان و یا پنل رایگان کلمات مشابهی را در گوگل سرچ کرده باشید حتما سایتهای زیادی با عناوینی که در بالا نوشتیم مواجه شده اید !!!

و حتما در نتایج گوگل بارها با عبارت خرید پنل افزایش فالوور رو به رو شده اید !!!!
حال اگر به شما بگوییم تمامی این پنل ها رایگان هستند باور میکنید ؟؟ در ادامه متن با ما باشید

آیا این سایت ها کلاهبردار هستند یا اینکه خیر ؟؟!!!
در ادامه این نوشته شما را با زیر و بم این مسئله آشنا خواهیم کرد و مطمئنا بعد از خواندن این نوشته دیگر شما مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار نخواهید گرفت .

اکثر کاربران برای رسیدن به هدف بدنبال راه میانبر هستند و همین راه میانبر ، گذرگاهی برای کمین کردن کلاهبرداران هست و متاسفانه کاربران بدلیل عدم آگاهی کامل در دام این افراد گرفتار شده و متضرر می شوند .
بنابراین لازم است چند عبارتی که در این طور تیترها استفاده می شود را برای شما توضیح دهیم .

جهت ثبت نام رایگان در پنل افزایش فالوور کلیک کنید

پنل چیست ؟

تفاوت پنل با سایت چیست ؟

پنل فروش فالوور چیست ؟

بطور کلی به هر وبسایتی که مشتری محور باشه و دارای بخش کیف پول باشه به اصطلاح پنل گفته می شود .

در تمامی این وبسایتها بخشی به عنوان کیف پول وجود دارد که کاربر موجودی خودش را در این بخش ذخیره میکند و همچنین تعدادی سرویس وجود دارد که کاربر با استفاده از موجودی کیف پول خود می تواند از بین این سرویسها خرید های خود را انجام دهد .
به طور کلی اکثر پنل ها دارای امکانات زیر می باشند :

  1. بخش پروفایل کاربری
  2. کیف پول
  3. سرویسها
  4. بخش ثبت سفارش
  5. تاریخچه سفارشات
  6. بخش پشتیبانی

پس تا اینجا یاد گرفتیم هر سایتی که شرایط و بخش های بالا را داشته باشد به اصطلاح به آن پنل گفته می شود ، فارغ از اینکه کاربری این سایت چی هست .

مثلا ممکن است این سایت به فروش شماره مجازی بپردازد بنابراین به آن پنل فروش شماره مجازی گفته می شود و یا اینکه ممکن است این سایت مربوط به ارسال پیامک باشد پس به آن پنل ارسال پیامک گفته می شود .

یا بطور بخصوص و مرتبط با مقاله ما اگر این سایت به فروش سرویسهای اینستاگرام یا تلگرام مشغول باشد به آن پنل فروش فالوور گفته می شود .

برای نمونه پنل فروش فالوور و لایک و … ارزان فالوور را مشاهده کنید :

https://panel.arzanfollowers.ir

پس متوجه شدیم تفاوتی بین سایت و پنل وجود ندارد ، و تمامی پنل ها هم در اصل یک سایت هستند ، حالا این تصوری که برخی از کاربران دارند که پنل چیز عجیب و غریبی هست یا یک برنامه کامپیوتری هست منتفی شد .

پنل رایگان افزایش فالوور !!

خرید پنل افزایش فالوور !!

خوب لازم است در مورد این دو تیتر هم کامل توضیح بدهیم !! شما باید بدونید که هیچ کدام از پنل های اصلی فروش فالوور و سایر سرویسهای اینستاگرام و تلگرام (مانند پنل ارزان فالوور) قابل خرید و فروش نیستند .

ثبت نام در کلیه این پنل ها (سایتها) کاملا رایگان است و شما فقط برای استفاده از سرویسها پرداخت انجام می دهید .

پس مراغب باشید و اسیر کلاهبرداران نشوید ، هر شخصی که با پیشنهاد فروش پنل به سراغ شما آمد قطعا کلاهبردار هست .

جهت ثبت نام رایگان در پنل افزایش فالوور کلیک کنید

اما برخی از سایت های سودجو و کلاهبردار بابت معرفی یک سایت ، از کاربر مبالغی رو دریافت میکنن .

همچنین در محیط تلگرام و اینستاگرام هم کلاهبرداران زیادی وجود دارند که به عنوان فروش پنل مبالغ هنگفتی از کاربران دریافت میکنن و در نهایت فقط یک آدرس سایت مثل آدرس پنل ارزان فالوور را به کاربران تحویل میدن .

کاربران زیادی به ما پیام داده اند و گفند ما پنل شما را خریداری کردیم بعد که بیشتر صحبت کردیم متوجه شدیم ، شخصی از آنها مبلغی در حدود 70 تا 80 هزارتومان گرفته و فقط آدرس سایت ما را بهشون داده است !!!

پس لازم است بدانید هیچ کدام از سایت ها یا پنل های اصلی فروش فالوور خریدنی نیستند و شما میتوانید براحتی و بصورت کاملا رایگان در هر کدام از آنها ثبت نام کنید و یک پنل کامل در اختیار داشته باشید .

پیشنهاد ما استفاده از پنل فروش فالوور ارزان فالوور می باشد که شما میتونید بصورت 100% رایگان در این پنل ثبت نام کنید و از سرویسها و سایر ویژگیهای آن استفاده کنید :
ارزانترین پنل فروش فالوور : panel.arzanfollowers.ir

مورد بعدی بحث پنل رایگان یا فالوور رایگان هست !! شما باید بدانید سایتهای اصلی برای هر کدام از سرویسهای ارسال فالوور هزینه های سنگینی متحمل می شوند و این هزینه ها به شکل مداوم هست .

هزینه های مثل خرید سرور ، ساخت اکانت ، خرید پ…کسی و …. هزینه های هستند که روزانه و ماهانه بایستی پرداخت شود و به این شکل نیست که بعنوان مثال فقط یکار هزینه انجام بشه و بصورت مادام العمر بی نهایت فالوور بتونن ارسال کنند .

بناراین امکان ارائه سرویس رایگان برای هیچ کدام از سایت ها وجود ندارد ، پس هر جا دیدید یا هر شخصی به شما گفت که بهتون پنل افزایش فالوور رایگان میفروشه مطمئن باشید کلاهبرداره !!

البته چند سایت خارجی وجود دارد که سرویسهای مثل ویو ، سیو و … را بصورت رایگان ، البته در تعداد های خیلی کم ارائه میدهند ، که در مقاله زیر این پنل های رایگان را معرفی کرده ایم :
مشاهده پنل های رایگان
اما این سایت ها هم برای ارسال فالوور و لایک رایگان شما را مجبور میکنند تا یوزرنیم و پسورد اکانت اینستاگرامتان را در اختیارشان قرار دهید و پس از آن بازهم از فالوور رایگان خبری نیست .

جهت ثبت نام رایگان در پنل افزایش فالوور کلیک کنید

در نهایت ما امیدوار هستیم که هیچ وقت به دام کلاهبرداران نیافتید و متضرر نشوید !!
اگر مقاله براتون مفید بوده خوشحال میشیم نظراتتون و یا سوالاتتون رو در زیر همین مقاله برای ما ارسال کنید ، به کلیه سوالات پاسخ داده خواهد شد !!

جهت مشاهده سایر مقالات کلیک کنید

بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام

مشاهده مقاله اصلی در سایت اصلی :
https://arzanfollowers.ir/best-time-to-post-on-instagram


زمان‌بندی مناسب در ارسال پست در ایسنتاگرام، باعث می‌شود مخاطب پست شما را از دست ندهد . شما باید بتوانید با یک برنامه‌ریزی دقیق و شناخت از رفتار مخاطبین خود، بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام انتخاب کنید که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

راه‌های بسیار زیادی برای شناخت بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام وجود دارد اما شاید بهترین راه آن این باشد که به ازمایش کردن بپردازید. برای پیدا کردن زمان مناسب برای ارسال پست در اینستاگرام، باید مخاطبین خود را به خوبی بشناسید و بررسی کنید که چه زمان‌هایی بیشتر به پست‌های شما واکنش نشان می‌دهند.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام

به طور میانگین بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام ساعت ۲ تا ۴ بعد از ظهر می‌باشد. سطح تعاملی که با ارسال پست در این بازه زمانی بدست خواهید آورد، بسیار چشمگیر خواهد بود.

اما روزهای هفته با هم متفاوتند و زمان ارسال یک پست در یک روز با روزهای دیگر در تفاوت است. این نیز تنها به علت آن است که روحیه و مشغله‌ی افراد در هر روز تغییر می‌کند و شما باید زمان‌بندی مخاطبین هدف خود را بسیار خوب بشناسید.

ارسال پست در ساعت ۶ صبح در روزهای یک‌شنبه تا چهارشنبه، یکی از بهترین زمان‌ها برای ارسال پست می‌باشد. بیشتر افراد در این ساعت از خواب بیدار می‌شوند و به سراغ کارهای خود می‌روند. ۶ تا ۷ صبح بهترین زمان است تا به خوبی اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی خود را مرور کنند. همچنین ارسال ساعت ۱۲ تا ۳ بعد از ظهر نیز بهترین زمان برای ارسال پست می‌باشد. در این زمان بیشتر افراد به صرف ناهار مشغول هستند و در این بازه زمانی بیشتر گوشی خود را چک می‌کنند.

زمان‌بندی ارسال پست در روزهای کاری با تعطیلات آخر هفته بسیار متفاوت است و بهترین زمان برای ارسال پست پنج‌شنبه ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح می‌باشد. تمامی این زمان‌بندی‌ها در میزان تعامل با پست شما موثرند اما بسیار بهتر است که صنعت خود را بشناسید و با توجه به رفتار مخاطبین هدفتان، به ارسال پست بپردازید. در ادامه بهترین زمان برای ارسال پست در هر روز را آورده‌ایم که بهتر است بدانید.

جهت مشاهده سایر مقالات ارزان فالوور کلیک کنید

بهترین زمان ارسال پست در هر روز

  • شنبه: ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر بهترین زمان ارسال پست در این روز است.(بیشترین زمان تعامل در ساعات ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر می‌باشد)
  • یک‌شنبه: ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر بهترین زمان ارسال پست در این روز است.(بیشترین زمان تعامل در ساعت ۷ بعد از ظهر است)
  • دوشنبه: ۶ صبح و ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر بهترین زمان برای ارسال پست در این روز است.(بیشترین زمان تعامل برای ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد)
  • سه‌شنبه: ۶ صبح و ۱۱ صبح تا ۳ بعد از ظهر بهترین زمان برای ارسال پست در این روز است.(بیشترین زمان تعامل برای ساعت ۱ بعد از ظهر می‌باشد)
  • چهارشنبه: ۶ صبح، ۹ صبح تا ۱۰ صبح، ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر و ۳ تا ۵ بعد از ظهربهترین زمان برای ارسال پست در این روز است.(بیشترین زمان تعامل برای ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر می‌باشد.)
  • پنج‌شنبه: ۹ صبح تا ۱۱ صبح بهترین زمان ارسال پست در این روز است.
  • جمعه: ۱۰ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر بهترین زمان ارسال پست در این روز است.

بهترین زمان ارسال پست در مشاغل مختلف

در ابتدا نیز به این موضوع بسیار تاکید کردیم که باید رفتار مخاطبین خود را در حوزه‌ی کاری و صنعت خود بشناسید و با در نظر گرفتن آن، به زمان‌بندی انتشار پست در ایسنتاگرام بپردازید. حال در ادامه برخی از بهترین بازه‌های زمانی برای انتشار پست را معرفی کرده‌ایم:

بهترین زمان ارسال در اینستاگرام برای شرکت‌های حوزه تکنولوژی:

  • بهترین زمان: دوشنبه ساعت ۱۰ صبح
  • مشارکت مداوم: دوشنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر
  • بهترین روز: سه شنبه
  • بدترین روز: جمعه

بهترین زمان ارسال در اینستاگرام برای شرکت‌های فروش محصول(B2C):

  • بهترین زمان: چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح و ۲ بعدازظهر
  • مشارکت مداوم: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر
  • بهترین روز: دوشنبه
  • بدترین روز: چمعه

بهترین زمان ارسال در اینستاگرام برای سازمان‌های آموزشی

  • بهترین زمان: شنبه ساعت ۸ صبح
  • مشارکت مداوم: روزهای هفته از ۱۰صبح تا ۳ بعدازظهر
  • بهترین روز: شنبه
  • بدترین روز: جمعه

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت‌های حوزه سلامتی

  • بهترین زمان: یک شنبه ساعت ۱ بعدازظهر
  • مشارکت مداوم: یک‌شنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر
  • بهترین روز: یک‌شنبه
  • بدترین روز: پنج‌شنبه و جمعه

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای سازمان‌های خصوصی

  • بهترین زمان‌ها: یک‌شنبه ساعت ۳ بعد از ظهر و ۹ شب ، دوشنبه ساعت ۳ تا ۴ بعدازظهر ، سه‌شنبه ساعت ۲ تا ۳ بعدازظهر و چهرشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر
  • بیشترین مشارکت مداوم: روزهای هفته از ساعت ۱ تا ۵ بعدازظهر
  • بهترین روز: دوشنبه
  • بدترین روز: پنج‌شنبه

جهت ثبت نام رایگان در پنل افزایش فالوور کلیک کنید

مخاطب هر حوزه‌ای با حوزه‌ی دیگر متفاوت است و شما باید بدانید که مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند و چگونه رفتار می‌کنند. همچنین باید بدانید که افراد چه زمانی را به بررسی و گشت و گذار در کسب و کار شما می‌پردازند. نظر شما درباره‌ی این مقاله چیست؟ آیا زمانبندی صحیح در اینستاگرام بر میزان سطح تعامل کاربرانتان با شما تاثیرگذار بوده‌است؟ نظرات خودتان را در زیر همین پست برای ما و همراهان همیار آکادمی به اشتراک بگذارید.

نظراتتون را در مورد این مقاله در بخش نظرات زیر همین نوشته برای ما ارسال کنید

همچنین پیشنهاد میشود مقالات مرتبط زیر را هم مطالعه کنید :

1. آموزش کامل در مورد پنل رایگان افزایش فالوور و یا خرید پنل افزایش فالوور
2. متفاوت ترین آموزش افزایش فالوور واقعی
3. آموزش کامل دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

—–> سایر مقالات <——

آموزش دانلود استوری و پست از اینستاگرام

مشاهده مقاله اصلی در وبسایت اصلی :

https://arzanfollowers.ir/download-story-post


دانلود استوری و پست از اینستاگرام یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن درگیر هستند به خصوص زمانی که بخواهند یک پستی را ذخیره کنند و مجددا در صفحه‌ی خود آن را به اشتراک بگذارند. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون دردسر به دانلود هر محتوایی در اینستاگرام بپردازید.

روش دانلود استوری و پست از طریق تلفن همراه :

1) با استفاده از تلگرام :

بهترین و آسان‌ترین روش دانلود از اینستاگرام، از طریق تلگرام است. شما می‌توانید هر نوع پست ویدیویی(به جز IGTV) و تصویری را از طریق تلگرام دانلود کنید. برای این کار تنها کافیست مانند تصویر زیر بر روی سه نقطه‌ای که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند، کلیک کنید. حال در صفحه‌ی باز شده بر روی Copy Link کلیک کنید. با این کار لینک آن تصویر و ویدیو کپی می‌شود.

آموزش دریافت لینک پست

لینک کپی شده را در تلگرام خود برای خود و یا یک فرد دیگری ارسال کنید. پس از چند ثانیه تصویر و ویدیو به صورت یک پست در تلگرام برای شما نشان داده می‌شود و می‌توانید به راحتی آن را دانلود و ذخیره کنید. توجه کنید که این روش تنها برای صفحات بدون قفل امکان‌پذیر است.

جهت مشاهده سایر مقالات ارزان فالوور کلیک کنید

2) با استفاده از برنامه StorySave :

اپلیکیشن موبایلی StorySave که توسط liam cottle توسعه یافته یکی دیگر از روشهای دانلود آسان و بدون دردسر تمامی پست ها و استوری ها و حتی live ها می باشد .

آموزش دانلود استوری و پست از اینستاگرام

برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید :

دانلود StorySave (کلیک کنید)

بعد از نصب بر روی گوشی شما باید با اکانت اینستاگرام خودتون داخل این برنامه Sign in کنید (اصلا نگران نباشید این برنامه بسیار امن هست و هیچ مشکلی برای اکانت شما به وجود نخواهد آمد ، همچنین میتوانید با یک اکانت فیک به برنامه وارد بشوید اما به این نکته توجه داشته باشید در این صورت پست ها و استوری های اشخاصی که پیجشون خصوصی هست و شما آنها را فالو نکردید قابل دانلود نیست )

آموزش دانلود استوری و پست از اینستاگرام

بعد از وارد شدن به برنامه میتوانید مطابق عکس بالا از طریق بخش Stories کلیه استوریها و از طریق بخش Posts کلیه پستهای فالووینگ های خودتون رو مشاهده کنید و به راحتی با کلیک بر روی هر کدام ، آنها را دانلود و در گوشی خود ذخیره کنید .

همچنین با کلیک بر روی شکلک زره بین در بالای صفحه می توانید پست ها و استوری های هر پیجی که دلتان میخواهد را مشاهده و دانلود کنید .

جهت ثبت نام رایگان در پنل افزایش فالوور کلیک کنید

3) با استفاده از برنامه Easy Downloader for instagram

برنامه Easy Downloader یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به دانلود پست تصویری و ویدیویی از اینستاگرام بپردازید. برای این کار کافی است این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب به برنامه وارد شوید و بر روی علامت اینستاگرام کلیک کنید. با کلیک بر روی دکمه، برنامه اینستاگرام برای شما باز می‌شود. سپس لینک پست مورد نظر را انتخاب کنید و به Easy Downloader بازگردید. حالا بر روی Paste and Download کلیک کنید. پس از کلیک، فایل مورد نظر به صورت خودکار دانلود می‌شود و در گوشی شما ذخیره می‌شود.

دانلود Easy Downloader (کلیک کنید)

بهترین پنل فروش فالوور و لایک و سایر سرویسهای شبکه های احتماعی :
panel.arzanfollowers.ir
(کلیک کنید)

روش دانلود پست از طریق کامپیوتر :

۱- با استفاده از افزونه Image Downloader

افزونه Image Downloader یکی از افزونه‌های خوبی است که شما می‌توانید بر روی مرورگر Chrome نصب کنید. شما با نصب این افزونه می‌توانید هر فایل تصویری را دانلود کنید. نحوه‌ی استفاده از آن نیز بسیار آسان است و تنها کافی است به صفحه‌ی افزونه Image Downloader مراجعه کنید و آن را بر روی مرورگز خود نصب و فعال کنید. سپس به هر صفحه‌ای وارد شوید و بر روی Image Downloader کلیک کنید، یک لیستی از تمام عکس‌ها و فیلم‌های در آن صفحه به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید به دانلود هر کدام بپردازید. همچنین در این روش شما می‌توانید به دانلود فیلم‌های IG TV نیز بپردازید.

لینک ورود به صفحه افزونه (کلیک کنید)

دانلود استوری و پست از اینستاگرام از طریق کامپیوتر

۲- با استفاده از سایت Downloadgram

یکی دیگر از روش‌های دانلود پست در اینستاگرام، از طریق سایت Downloadgram می‌باشد. نحوه کار با آن نیز بسیار آسان است و تنها کافیست لینک پست مورد نظر را کپی کنید و آن را در نوار جستجو که در تصویر زیر مشخص است، قرار دهید. سپس به صورت خودکار لینک دانلود پست برای شما ظاهر می‌شود و می‌توانید فایل مورد نظر را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. شما حتی می‌توانید به دانلود فیلم‌های IG TV نیز بپردازید.

لینک ورود ه سایت Downloadgram (کلیک کنید)

دانلودگرام

نظراتتون را در مورد این مقاله در بخش نظرات زیر همین نوشته برای ما ارسال کنید

همچنین پیشنهاد میشود مقالات مرتبط زیر را هم مطالعه کنید :

1. آموزش کامل در مورد پنل رایگان افزایش فالوور و یا خرید پنل افزایش فالوور
2. متفاوت ترین آموزش افزایش فالوور واقعی
3. آموزش کامل دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

—–> سایر مقالات <——

دریافت تیک آبی اینستاگرام در کمترین زمان

مشاهده مقاله اصلی در وبسایت اصلی :
https://arzanfollowers.ir/instagram-blue-tick

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام :

اگر صاحب برند هستید و یا فرد مشهوری هستید و یا اینکه به دنبال کسب شهرت و اعتبار هستید ، دریافت تیک آبی اینستاگرام و یا وریفای کردن اکانتهای شخصیتون در شبکه های احتماعی یکی از واجب ترین کارهاییست که باید انجام دهید !!

امروزه در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام تا شخصی کمی اعتبار به دست می آورد ، تعداد زیادی اکانت فیک به قصد سودجویی برای آن شخص ساخته می شود و تنها روش شناخت اکانت اصلی از اکانتهای فیک داشتن تیک آبی و یا اکانت وریفای شده (Verified) می باشد .

حال اگر به هر دلیلی به دنبال دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) هستید و تا کنون موفق به دریافت آن نشدید نگران نباشید ، در ادامه این مقاله ما تمام راهکارها و و میانبرهای لازم جهت دریافت هرچه سریعتر این نشان را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش دریافت تیکت آبی اینستاگرام

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام :

با اینکه اینستاگرام به صورت رسمی عنوان کرده که تیک آبی را فقط به نهادهای دولتی، سلبریتی‌ها و برندهای معتبر اعطا می‌کند، اما این موضوع خیلی صحت ندارد. شرایط دریافت تیک آبی بسیار سخت و پیچیده است و هرکسی از پس انجام آن بر نمی‌آید؛ اما ظاهرا شما و هر فرد عادی دیگری هم می‌توانید با انجام برخی راه‌کارها، تیک آبی را برای اکانت خود دریافت کنید. شرایطی که از آن صحبت می‌کنیم، در حدی است که برخی سلبریتی‌ها نیز نسبت به پروسه‌های سخت و طاقت‌فرسا برای دریافت این نشان معتبر، اعتراض داشتند و حتی مشکلاتی را برای اینستاگرام بوجود آورده بودند!

با تمام این‌ها اما سیستم اینستاگرام در این رابطه خیلی دقیق عمل نمی‌کند؛ برخی اکانت‌ها با تعداد فالورهای میلیونی، فاقد تیک آبی هستند و برخی حتی با چند هزار فالور و بدون پست نیز توانسته‌اند تیک آبی را دریافت کنند. بنابراین اگر قصد دریافت چنین نشان معتبری را دارید، نگران نباشد؛ چرا که شما هم می‌توانید دست به‌کار شوید و برای دریافت اقدام کنید. حتی امکان خرید تیک آبی اینستاگرام نیز در بازار سیاه وجود دارد!

تنها شرط لازم و مشخص برای دریافت تیک، نه سلبریتی بودن است و نه یک برند خفن و پرآوازه! تنها کافی‌ست که معتبر باشید و یا خودتان را معتبر نشان دهید!

شرایط اینستاگرام برای ارائه تیک آبی :

  • شما باید یک اکانت داشته باشید. یعنی اکانتی که برای کسب و کارتان معرفی کرده‌اید، باید منحصر به‌فرد باشد و در صورتی که چندین اکانت داشته باشید، تنها یکی از آنها تیک آبی را خواهد گرفت.
  • معتبر بودن، شرط اصلی اینستاگرام برای اعطای این نشان است. در واقع تیک آبی تنها به برندهای معتبر و اشخاص معروف داده می‌شود. پس اگر قصد دارید برای اکانت‌های فان و یا آن‌هایی که به دنبال درج اخبار زرد هستند، تیک آبی بگیرید، وقت خودتان را هدر ندهید!
  • اکانت شما باید کامل باشد. یعنی شامل نام، صفت و بیوگرافی باشد و تمام این موارد برای سایرین قابل رویت باشند. همچنین شما باید حداقل یک پست در اکانت خودتان منتشر کرده باشید و نباید لینکی برای دعوت از فالورها برای انتخاب شما در شبکه‌‌های اجتماعی دیگر در پروفایل‌تان وجود داشته باشد.
  • در نهایت کافی‌ست که اکانت فعالی داشته باشید، در حدی که توسط سایرین جستجو شود و برای خودش اسم و رسمی داشته باشد.

کارهایی که بایستی قبل از ارسال درخواست اخذ تیک آبی انجام دهید :

پروسه تایید اکانت، به همین راحتی نیست و گاهی چندین ماه به زمان نیاز دارد. اما شما می‌توانید با انجام برخی روش‌های تست شده، زمان انجام این پروسه را کاهش دهید.

درست است که شرایط بالا از طرف اینستاگرام برای دریافت تیک آبی به عنوان پیش شرط معرفی شده اما نگران نباشید اینستاگرام اینقدر ها هم دقیق عمل نمیکند .

ادامه مقاله را دنبال کنید تا با راهکارهای رسمی و غیر رسمی و میانبرهای لازم جهت مشهور نشان دادن خود آشنا شوید .

چگونه شانس دریافت تیک آبی را بالا ببریم؟!

– برای اکانت خودتان صفحات فیک بسازید!

دلیل اصلی بوجود آمدن تیک آبی اینستاگرام، مشخص کردن اکانت رسمی از نمونه‌های فیک است. بنابراین نیازی به گفتن نیست اما اگر اکانت شما صفحات فیک نداشته باشد، دلیلی هم برای دریافت این نشان نخواهد داشت. اگر شخصیتی معروف هستید که مسلما تاکنون اکانت‌های فیک زیادی برای شما ایجاد شده و کارتان راحت‌تر است؛ اما اگر محبوبیت کمتری دارید و یا می‌خواهید به هر قیمتی که شده تیک آبی را بگیرید، باید خودتان آستین را بالا بزنید و اکانت فیک بسازید.

در این روش همچون تمامی اکانت‌های فیک، باید یک پیج اینستاگرام با اطلاعات مشابه خودتان بسازید و از پست‌ها و تصاویر مربوط به خودتان در آن استفاده کنید، به گونه‌ای که کاملا شبیه به اکانت رسمی به‌نظر برسد (می‌توانید پست‌های پیج اصلی را کپی کنید).
صرفا به ساخت چند اکانت ساده اکتفا نکنید و در آن حتی بیشتر از پیج اصلی خودتان فعالیت داشته باشید. با این کار اینستاگرام را مجاب می‌کنید که چون تعداد صفحات مشابه فعال در رابطه با شما در این شبکه اجتماعی زیاد است، بنابراین باید راهی برای مشخص شدن شما در میان همه بوجود آید که آن هم چیزی نیست جز تیک آبی!
پس اینستاگرام عزیز، لطفا نشان معروف خودت را زودتر به من بده تا کاربرانت بیش از این گمراه نشوند!

– محبوبیت بیشتری در اینستاگرام بدست آورید

دومین راه مجاب کردن اینستاگرام برای اعطای تیک آبی، محبوبیت است. مسلما پیجی که در اینستاگرام فعالیت خوبی داشته باشد و محبوب‌تر به نظر برسد، توجه همه را به خودش جلب خواهد کرد. بنابراین بهتر است که با به‌کارگیری روش‌های درست، پیج خودتان را محبوب‌تر کنید. از جمله مهم‌ترین عوامل برای این منظور، تعداد فالورهای شماست. شاید با خرید فالور بتوانید این عدد را یک‌ شبه از فرش به عرش برسانید .

پیشنهاد ما استفاده از پنل فروش فالوور (ارزان فالوور) می باشد که شما میتونید بصورت 100% رایگان در این پنل ثبت نام کنید و از سرویسها و سایر ویژگیهای آن استفاده کنید :
ارزانترین پنل فروش فالوور : panel.arzanfollowers.ir

از جمله عوامل موثر در افزایش محبوبیت پیج اینستاگرام شما، بالا بردن تعداد لایک‌ها، کامنت‌های بیشتر، استوری و هایلایت و تبلیغات هدفمند است.

اگر هنوز مخاطبان واقعی زیادی ندارید و تعداد لایک و کامنت و … کمی دارید حتما قبل از ارسال درخواست تیک آبی به اینستاگرام برای کلیه پستها لایک ، کامنت ، سیو ، ریچ ، ایمپریشن و سایر انگیجمنت های مورد نیاز را خریداری کنید .

برای خرید لایک ، کامنت و … می توانید از پنل ارزان فالوور استفاده کنید :

ارزانترین پنل فروش فالوور : panel.arzanfollowers.ir

– لینک کردن اکانت با سایر شبکه‌‌های اجتماعی

اگر شما یک سلبریتی و یا صاحب یک برند معتبر باشید، مسلما به اینستاگرام اکتفا نمی‌کنید و در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت خواهید داشت. بنابراین بهتر است که در شبکه‌های اجتماعی معتبر و بزرگی همچون توییتر، فیسبوک و یوتیوب برای خودتان (با اطلاعات مشابه پیج اینستاگرام) اکانت بسازید و در آن‌ها فعالیت کنید. مرحله بعدی، لینک کردن این حساب‌ها با اینستاگرام است. زمانی که این شبکه در جستجوی صحت اطلاعات شماست، مسلما با دیدن فعالیت مشابه در سایر شبکه‌های اجتماعی اعتبار بیشتری برای شما قائل شده و اکانت‌تان را به رسمیت خواهد شناخت. این قدم بزرگی برای دریافت Verified Badge اینستاگرام است.

– دریافت تیک آبی سایر شبکه‌های اجتماعی

تیک آبی، مختص به اینستاگرام نیست و در شبکه‌های اجتماعی نیز چنین مواردی وجود دارد. با این حال ممکن است شرایط برای دریافت این نشان در شبکه‌های دیگر راحت‌تر باشد و زودتر بتوانید به مراد دل‌تان برسید. حال تصورش را بکنید که اینستاگرام به اکانت شما در جاهای دیگر سر بزند و با تیک آبی هم مواجه شود! رسما کولاک به پا خواهد شد و تیک آبی را دو دستی تقدیم‌تان می‌کند.

– با کلاس باشید

با کلاس بودن تنها داشتن چند حساب در شبکه‌های مختلف و یا تعداد لایک و فالور بالا نیست. فرد باکلاس، بدون شک شخصی منظم است؛ بنابراین پیج با کلاس هم باید نظم داشته باشد. تمام تلاش خودتان را به‌کار بگیرید تا پست‌ها در زمان‌های مشخصی از شبانه روز منتشر شوند. نکته دیگر قوانین است؛ سعی کنید توجه بیشتری به پست‌های خودتان داشته باشید و در قرار دادن آن‌ها، قوانین اینستاگرام را رعایت کنید.

هر برند معتبری برای خودش یک لوگوی اختصاصی دارد و مسلما اگر این لوگو بر روی پست‌‌های شما باشد، احتمال گرفتن تیک آبی بالا می‌رود. بد نیست از یک استایل خاص و مشخص نیز در پست‌های خودتان بهره‌ ببرید و خودتان را خاص‌تر از بقیه جلوه دهید. یادتان نرود که یک پیج باکلاس، هیچوقت توهین نمی‌کند و یا نیازی به قرار دادن تبلیغ ندارد. بنابراین از این موارد هم پرهیز کنید.

– صدای‌تان را به گوش مسئولان برسانید!

اگر شما جای اینستاگرام باشید، به کسی که یک بار درخواست داده و رفته، بیشتر توجه می‌کنید یا کسی که مدام پیگیر ماجراست؟ بنابراین بهتر است که هر از چندگاهی به اینستاگرام ایمیل بزنید و شرایط خودتان را بازگو کنید و بگویید که با وجود تعداد پیج‌های فیک بالا، لازم است تا پیج اصلی خودتان را به کاربران نشان دهید.

نحوه ثبت درخواست برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

اگر شرایط بالا را داشتید، می‌توانید طبق آموزش زیر به اینستاگرام درخواست رسمی بدهید که قصد دارید اکانت خودتون را وریفای کرده و بلاخره تیک آبی را دریافت کنید !!

برای اینکار مطابق عکس زیر وارد صفحه پروفایل خودتان شده و بعد از باز کردن منو، از بخش پایین وارد تنظیمات شوید و بعد وارد بخش اکانت شوید .

تیک آبی اینستاگرام


حالا می‌بایست در بخش اکانت، گزینه Request Verification را انتخاب کنید.

صفحه جدیدی پیش روی شما قرار می‌گیرد که شامل گزینه‌هایی برای معرفی شماست. فیلد اول که یوزرنیم یا همان نام اکانت‌تان بوده که معمولا از قبل نوشته شده است؛ با این حال بد نیست که آن را چک کنید. فیلد دوم، نام کامل شما را می‌خواهد. توجه کنید که نام کامل شما باید همانی باشد که در مدارک معتبرتان (گواهینامه، پاسپورت و…) درج شده است. آخرین بخش نیز مربوط به ارسال مدارک می‌شود. شما می‌بایست تصویری از گواهینامه رانندگی، پاسپورت، شناسنامه و یا هر مدرک معتبری را که نشان‌دهنده شماست، ضمیمه اطلاعات ارسالی کنید. در نهایت بر روی گزینه Send کلیک نمایید تا بعد از بررسی توسط اینستاگرام، تیک آبی به شما اعطا شود.

– صبر، صبر و باز هم صبر

خوب دیگر کار تمام است و فقط باید صبر کنید تا نتیجه مشخص شود . هر چیزی قیمتی دارد و مسلما نشان با ارزشی همچون تیک آبی، قیمتش بالاست و نباید به همین زودی‌ها بدست آید.
در صورت اجرای تمام راهکارهای بالا، باز هم صبر کردن لازم است. شما قصد دارید چنین چیز با ارزشی را رایگان بدست آورید، بنابراین کمی صبر کردن حداقل هزینه‌ای است که باید برای آن بپردازید. صبر کنید تا بتوانید از غوره، حلوا بسازید.

جهت مشاهده سایر مقالات کلیک کنید

نظراتتون را در مورد این مقاله در بخش نظرات زیر همین نوشته برای ما ارسال کنید

همچنین پیشنهاد میشود مقالات مرتبط زیر را هم مطالعه کنید :

1. آموزش کامل در مورد پنل رایگان افزایش فالوور و یا خرید پنل افزایش فالوور
2. متفاوت ترین آموزش افزایش فالوور واقعی
3. آموزش کامل دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام
4. بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام
5. ضد هک شدن پیج بدون پرداخت هیچ هزینه ای

—–> سایر مقالات <——