چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟
چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟
آموزش کامل دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام.پرسشهای بالا همیشه در ذهن صاحبان کسب و کار و فعالان اینستاگرام بوجود می آید اما آیا راه حل قطعی برای رسیدن به این مقصود وجود دارد ؟
برای یافتن پاسخ لازم است ابتدا با چند مفهوم کلی آشنا شویم ، در ادامه همراه ما باشید :
اکسپلور اینستاگرام (یا همان Explore اینستاگرام!) صفحهای است که پستهایی از صفحات سراسر دنیای اینستاگرام (چه آنها را فالو کرده باشید و چه نکرده باشید) را برایتان نمایش خواهد داد. این پستها طبق فعالیتهای قبلی شما انتخاب میشوند .
برای دسترسی به بخش Explore، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. پایین صفحه چند آیکن میبینید. آیکنی که به شکل ذرهبین است و بین دو آیکن خانه و علامت + قرار دارد، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است.
اگر کمی سادهتر برایتان توضیح دهم، اینطور میشود گفت که پستهای نمایش داده شده در بخش اکسپلور، به این که شما چه پیجهایی را فالو کردهاید ارتباط مستقیمی ندارد.
بلکه بطور مستقیم به فعالیت هر کاربر در اینستاگرام مربوط میشود. بعنوان مثال اگر کاربری بیشتر پست هایی که مربوط به مد و فشن می باشند را بازدید کرده و لایک کند در این بخش بیشتر پست های مرتبط با مد و فشن نمایش داده خواهد شد .
یا اگر کابر دیگری بیشتر پستهای ورزشی را دنبال کند ، بیشتر بخش اکسپلور این کاربر از پستهای ورزشی پر خواهد شد .
اکسپلور اینستاگرام یکی از بهترین مکان ها برای افزایش فالوور است! در واقع با قرار گرفتن پست در سرچ اینستاگرام یا همان اکسپلور، باید منتظر سیل عظیم فالوورها باشید!!
در حقیقت بازاریابی اینستاگرامی بیشتر در تب اکسپلور اینستاگرام معنا پیدا می کند.
اما ، آیا راهی وجود دارد که پست ما در اکسپلور به نمایش در بیاید؟ بله وجود دارد! اما قطعی نیست..
در این مقاله می خواهم راهکارهایی را به شما آموزش بدهم که کمک می کند پست هایتان در تب اکسپلور اینستاگرام به نمایش در بیاید و بتوانید از این طریق فالوورهای هدفمند و اکتیو جذب کنید.
البته اگر نمی خواهید بصورت دستی فالوور جذب کنید، می توانید به کمک ربات نینجاگرام ، تمامی این روند را بصورت اتوماتیک انجام دهید و شاهد افزایش سریع فالوورهای خود باشید!
اینستاگرام در اکسپلور، تمامی تلاش خود را می کند تا پست هایی را به کاربر نشان بدهد که کاربر به آنها علاقه دارد!
برای مثال اگر کمی دقت کرده باشید، محتوای کلی اکسپلور اینستاگرام شما مشابه محتوای صفحاتی است که فالو کرده اید و یا پست هایی است که لایک کرده اید.
درواقع اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این موضوع نگاه بکنیم، در پایین پست هایی که در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می شود، عبارت هایی را مشاهده می کنید، مانند :
نکته خیلی مهمی که باید آن را مورد بررسی قرار دهیم، این است که معیار اکثر الگوریتم های اینستاگرام که براساس آن پست محبوب میان کاربران را مشخص می کند، این است که :
هرچه یک پست، در مدت زمان کمتر، بازدید و تعامل بیشتری را دریافت کند، آن پست محبوب تر است!
منظور از بازدید و تعامل بطور ساده ، تعداد لایک ، کامنت ، سیو و شیر (share) شدن یک پست می باشد
این نکته یک قانون علمی نیست و صرفا براساس تجربه من و دیگران بدست آمده است.
و اما چگونه پست خود را در سرچ اینستاگرام بگذاریم و چگونه پست خود را جهانی کنیم !
تا اینجا با مفاهیم کلی بخش اکسپلور اینستاگرام آشنا شدیم ، حال نوبت آن رسیده که بدانیم با چه راهکارهای احتمال قرار گرفتن پست خود را در بخش اکسپلور افزایش دهیم :
اولین و ساده ترین راه برای رسیدن به این مقصود این است که در مدت زمان کوتاه بعد از آپلود کردن پست جدید برای همان پست لایک ، کامنت و سیو فیک خریداری کنید ، تا به این شکل به اینستا سیگنال بفرستید که پست شما تعامل بالایی با مخاطبانتون داشته .
اما تعداد لایک و کامنت و سیو خریداری شده هم خیلی مهم هست و باید اصول آن رعایت شود .
در اصل نباید در خرید آنها زیاده روی کنید ، بعنوان مثال اگر بطور معمول پست های شما بین 1000 تا 1300 لایک دریافت میکنند ، برای پستی که میخواهید اکسپلور شود باید بین 3000 تا 4000 لایک خریداری کنید نه کمتر و نه بیشتر .
چراکه اگر بطور فزاینده ای لایک بالا خریداری کنید ، اینستا متوجه فیک بودن آنها خواهد شد و احتمال اکسپلور شدن پایین می آید .
همچنین دقت داشته باشید که از هر سه سرویس لایک ، کامنت و سیو (در صورت بیزینسی بودن اکانت) بطور همزمان خریداری کنید و با رعایت تعداد مناسب .
زیرا با استفاده صحیح از این سرویس ها اینستاگرام پست شما را جزو پست هایی با تعامل بالا محسوب کرده و بعنوان پست محبوب در اکسپلور نمایش خواهد داد .
سفارش آسان محصولات
شما همچنین میتوانیداز طریق “سامانه خرید آسان” در “صفحه سفارشات” ، تمامی محصولات را یکجا مشاهده و با راحتی و سرعت بیشتری خرید کنید .
جهت انتقال به سامانه خرید آسان کلیک کنید
مرحله اول برای اینکه بتوانید در نظر مخاطب جذاب باشید و مورد دیده شدن واقع شوید، این است که مخاطبان خود را بشناسید. شناخت مخاطب بسیار بسیار مهم است و تا ندانید که طرف مقابل شما چه چیزی از شما می خواهد، چه چیزی را دوس دارد و چه چیزی را پخش می کند، موفق نخواهید شد.
اگر پست شما هشتگ نداشته باشد، احتمال آن بسیار کم است که پست شما ویروسی شده و در بخش اکسپلور اینستاگرام به نمایش در بیاید!
در پست های اینستاگرامی می توان تا ۳۰ هشتگ قرار داد اما نباید همه ۳۰ هشتگ را گذاشت!
مناسب ترین تعداد هشتگ در هر پست اینستاگرامی، بین ۴ تا ۹ هشتگ می باشد. زیرا بر اساس تحقیقات انجام شده توسط TrackMaven و AgoraPulse ، این تعداد هشتگ بهترین میزان بازخورد را خواهند داشت.
درضمن این نکته را هم یادآور شوم که اگر بیش از حد از هشتگ ها استفاده کنید، نه تنها فایده ای ندارد، بلکه ممکن است اسپم شناخته شوید و جریمه هم بشوید! و قطعا محتوایی که اسپم شناخته شود، هیچ شانسی برای ویروسی شدن ندارد!
یکی از جریمه های اینستاگرام هم، بن نامحسوس در اینستاگرام است که بد نیست مقاله مربوط به آن را بخوانید.
کاربران خود را دعوت به لایک کردن و کامنت گذاشتن کنید.
همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، الگوریتم کلی اینستاگرام برای اینکه نشان دهد یک پست محبوب است یا نه، این است که ببیند کدام پست ها در زمان کوتاه تر، تعداد بیشتری لایک و کامنت دریافت می کنند.
پس شما باید خیلی هوشمندانه عمل کنید و مخاطبانتان را تشویق به تعامل با پست های خود کنید.
ایده های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا فعالیت کاربران را افزایش دهید.
برای مثال، مسابقات اینستاگرامی یک نمونه خوب هستند. به این شکل که می گویید اگر ۳ نفر از دوستان خودتان را تگ کنید، به قید قرعه، کد تخفیف به شما می دهیم. در این صورت هم مخاطبان بیشتری با شما آشنا شده اند و هم فرصت این را دارید که پستتان را در اکسپلور اینستاگرام به نمایش بگذارید!
این تکنیک شاید با پرستیژ و یا شخصیت هر کسب و کاری سازگار نباشد، اما جواب می دهد!
شما می توانید افراد و برندهای معروف و محبوب را در پست های خود تگ کنید. در این صورت عکس شما در پروفایل آنها نیز به نمایش در می آید و امکان بیشتری برای دریافت لایک و کامنت بیشتر و به نوبه خود برای نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام بدست می آورید.
اما در اجرای این تکنیک به چند نکته باید توجه کنید :
اینستاگرام به اکانت های بیزینسی قابلیت آمارگیری نسبتا خوبی ارائه می دهد. اکنون می خواهیم از این آمارها به خوبی استفاده کنیم!
در قسمت Insight ، در بخش Followers ، شما اطلاعاتی راجب فالوورهای خود مشاهده می کنید مانند اینکه :
اما از این موارد چه استفاده ای می توانیم بکنیم؟ ۳ مورد آخر کمک زیادی به ما می کند!
شما باید پست هایی را که می خواهید وایرال و یا ویروسی کنید، در بهترین ساعت از بهترین روز از هفته منتشر کنید و در کنار آن لوکیشنی را انتخاب کنید که بیشترین مخاطبان شما از آن شهر هستند! در این صورت شما شانس این را دارید که بیشترین بازدید، بیشترین لایک و به عبارتی بیشترین تعامل را دریافت کنید و این یعنی نمایش در اکسپلور اینستاگرام!
تمامی راهکارهایی که گفتم، تنها زمانی معنی پیدا می کند که پست شما خوب باشد! با راهکارهای قبلی می توانید شانس حضورتان در صفحه اکسپلور اینستاگرام را افزایش دهید اما نمی توانم تضمین کنم که مخاطبان بر روی پست شما کلیک کنند!
نکاتی که برای ایجاد یک پست عالی باید رعایت کرد عبارتند از :
برای پیشرفت سریع در شبکه های مجازی سایر مقالات نوشته شده در وبلاگ شرکت ارزان فالوور را مطالعه فرمایید
جهت خرید و سفارش تمامی سرویس ها میتوانید به صفحه ثبت سفارشات مراجعه فرمایید .
آموزش کامل افزایش فالوور واقعی
افزایش فالوور واقعی
راهکارهای جذب فالوور واقعیاگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید ، حتما تا بحال حداقل یکی از جمله های بالا را در گوگل سرچ کرده اید و با سیل مقاله ها و آموزش های مختلف و تبلیغات زیادی رو به رو شده اید . که خوب اکثر این مقاله ها بسیار طولانی و در اصل بی فایده هستند .
ما در این مقاله قصد داریم حقیقت و متفاوت ترین آموزش را در مورد افزایش فالوور واقعی و هدفمند در اینستاگرام بصورت خلاصه توضیح دهیم ، پس لطفا تا پایان ، مقاله را با دقت مطالعه فرمایید تا در آینده به هیچ عنوان توسط تبلیغات مختلف متضرر نشوید و یا به شکل خودمانی سرتون کلاه نره .
در ابتدا قصد دارم تا راه های میانبر و سریع جهت دستیابی به فالوور فعال و هدفمند را برای شما توضیح دهم و بعد از آن ، راههای اصولی تر با بازدهی بلندمدت را برای شما شرح خواهم داد .
برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند اولین گام بهینه سازی ظاهر پیج می باشد ، اما منظور چیست : منظور از بهینه سازی ظاهر پیج این است که شکل ظاهری صفحه اینستاگرام خود را بگونه ای سامان دهید که هر کاربری که وارد صفحه شما شد براحتی به شما ، سابقه شما و کارتان اعتماد کند و اگر علاقه مند به فعالیت شما بود شما را فالو کند .
حال برای بهینه سازی ظاهر پیج باید چه کارهایی انجام داد :
شاید بگویید فالوور فیک که تاثیری در بازدید پست ها و فروش شما ندارد !!
بله حرف شما کاملا صحیح است اما مهمترین گام در افزایش فالوور واقعی ، همین مرحله است . زیرا زمانی که کاربری از صفحه شما برای اولین بار بازدید می نماید اولین بخشی که نظر کاربر را جلب میکند تعداد فالوور شما می باشد و کاربران عادی هیچ توجهی به فیک بودن یا نبودن فالوورها ندارند و تنها تعداد فالوور شماست که به پیج شما اعتبار می بخشد .
بعد از افزایش فالوور فیک مرحله بعدی هماهنگ سازی تعداد ویو یا لایک های چند پست آخر با تعداد فالوورها می باشد .
طبق فرمول تجربی بصورت تقریبی بایستی یک پنجم فالوورهای شما پستهایتان را لایک کنند ، پس با توجه به تعدا فالووری که دارید ، برای چند پست آخر خود هم لایک تهیه کنید .
بدین ترتیب دیگر جای هیچگونه شک و تردیدی برای مخاطبان شما باقی نمی ماند که شما یک برند معتبر و قابل اعتماد هستید .
** جهت سفارش فالوور و لایک و ویو و سایر سرویس ها کلیک کنید **
بعد از انجام مراحل بالا حالا نوبت به کشاندن افراد واقعی به پیج شما می باشد . یعنی شما باید از راهکارهایی استفاده کنید که نظر کاربران واقعی را به صفحه اینستاگرام خود جلب کنید .
کاربران بعد از ورود به صفحه شما و دیدن پست ها و مطالب اگر علاقه مند به کار شما باشند ، حتما شما را فالوو خواهند کرد .
برای اینکه کاربران را به پیج خود بکشانید فقط و فقط سه راه وجود دارد :
اولین راه و بالطبع پرهزینه ترین راه افزایش فالوور واقعی ، سفارش تبلیغات به سایر پیج های پرطرفدار اینستاگرام می باشد .
این راه بسیار موثر است اما هزینه های بسیار سنگینی دارد . همچنین در صورتی که این روش را انتخاب کردید حتما درصد واقعی بودن فالوورهای پیج میزبان را چک نمایید .
برای چک کردن درصد واقعی بودن فالوورهای یک پیج دو روش وجود دارد :
روش اول اینکه بصورت دستی تعدادی از فالوورها را بصورت رندم چک نمایید و بعد تعداد لایک و ویو پست ها را با تعداد فالوورها مقایسه کنید .
روش دوم استفاده از نرم افزارها و یا سایت های مختص این کار می باشد که با وارد کردن آیدی یک پیج درصد واقعی بودن فالوورها را به شما نمایش میدهد .
یکی از بهترین این سایت ها ، وبسایت igaudit می باشد . ( جهت ورود به igaudit.io کلیک کنید )
دومین راه برای کشاندن کاربران به پیج شما استفاده مداوم از ربات های اینستاگرامی می باشد . که راه بسیار موثر و کم هزینه تر نسبت به تبلیغات می باشد .
شاید برایتان سوال شده باشد که ربات چه کاری انجام میدهد ، بطور کلی ربات بجای شما با اکانت اینستاگرام شما فعالیت می کند .
یعنی اینکه با دریافت یک سری تنظیمات می توانید یک جامعه هدف برای ربات مشخص کنید و دستور بدهید که بطور مثال ربات 1000 نفر از جامعه هدف شما را فالو کند ، یا لایک کند و یا برای آنها کامنت های از پیش تعیین شده بنویسد و یا حتی برای مخاطبانتان دایرکت های خوش آمد گویی ارسال کند .
این فعالیت ها توجه عده زیادی از جامعه هدف شما را جلب میکند و کابران واقعی را کنجکاو میکند که به پیج شما سر بزنند .
بنابراین این روش تاثیر زیادی در کشاندن کاربران واقعی به پیج شما خواهد داشت .
اما چگونه رباتی مناسب انتخاب کنیم :
ربات ها بطور کل به دو دسته تقسیم می شوند : 1) ربات های نرم افزاری 2) ربات های آنلاین
ربات های نرم افزاری زیادی وجود دارند که متاسفانه هیچ کدام کار نمیکنند بغیر از یک ربات به نام ربات نینجاگرام ، که ربات بسیار مناسب و پیشرفته ای می باشد و تیم برنامه نویسی بسیار قوی در پشت آن فعالیت میکنند .
ربات نینجاگرام تمامی فعالیت های ذکر شده را بغیر از ارسال دایرکت براحتی انجام میدهد اما نیاز به یک کامپیوتر شخصی متصل به اینترنت دارد .
جهت انتقال به صفحه ربات نینجاگرام کلیک کنید
ربات های آنلاین به وبسایت هایی گفته میشود که تمامی فعالیت های ذکر شده در توضیحات بالا را برای اکانت شما در ازای مبلغی بین 40 تا 80 هزارتومان ماهیانه انجام میدهند . و مزیت آنها در این است که دیگر نیازی به کامپیوتر شخصی ندارید و چه کامپیوتر شما روشن باشد چه نباشد ربات انلاین به فعالیت خود ادامه خواهد داد و مزیت دوم دارا بودن امکان ارسال دایرکت و همچنین تنظیمات خیلی پیشرفته تر نسبت به ربات های نرم افزاری می باشد
↓ خیلی خیلی مهم ↓
از دو ماه پیش تا کنون (25 شهریور 98) که بنده در حال نوشتن این مقاله هستم ، فعالیت کلیه وبسایت ها و ربات های آنلاین توسط اینستاگرام غیرفعال شده و تمامی این وبسایت ها با مشکل مواجه هستند
اما بنده لیست برخی از سایت های معتبر در زمینه ربات اینستاگرام را در اختیار شما قرار میدم که اگر زمانی این مشکل برطرف شد بتوانید براحتی انتخاب کنید :
قبل از خرید شارژ از هرکدام از ربات ها حتما با پشتیبانی همان سایت فعال بودن یا نبودن آنها راچک کنید و همچنین ابتدا از تست رایگان آنها استفاده کنید
سومین راه برای کشاندن کاربران به پیج شما ، استفاده از روش های اکسپلور کردن پست هایتان می باشد.
که در مقاله ای جدا بطور کامل توضیح داده شده است ( برای دیدن مقاله آموزش اکسپلور کردن پست کلیک کنید)
با این روش پست شما در قسمت اکسپلور یا زره بین اینستا قرار گرفته و سیل کاربران علاقه مند را بهمراه خواهد داشت .
آموختیم که قبل از هر چیز بایستی ظاهر پیج خود را سامان دهیم و بعد از آن از روشهای گفته شده برای کشاندن کاربرها به پیج استفاده کنیم و در آخر فقط و فقط صبر باعث پیشرفت شما ، و افزایش فالوور واقعی خواهد شد .
بطور قطع بغیر از راههای بالا هیچ راه میانبر دیگری برای پیشرفت در اینستاگرام وجود ندارد ، گول هیچ تبلیغاتی را نخورید و هزینه اضافه نکنید . به اندازه و بهینه خرج کنید و برای پیشرفت صبر داشته باشید.
در ادامه قصد داشتیم راه های پیشنهادی خود اینستاگرام و در اصل روشهای اصولی جهت افزایش فالوور واقعی پیشرفت در اینستاگرام را برای شما شرح دهیم اما باید بدانید که این تمام این آموزشها فقط در مورد نحوه پست گذاری و ساخت پروفایل ومدیریت صفحه شما می باشند و بازدهی بسیار بلند مدت دارند .
همچنین آموزشهایی از این قبیل در سایت های مختلف زیادی ارائه شده است ، بنابراین تصمیم گرفتیم بجای اینکه مطلب تکراری برای شما بنویسیم لینک چند تا از مقاله های خوب در این مورد را برای شما بگزاریم تا در صورت تمایل آنها را هم مطالعه فرمایید.
در صورت نیاز میتوانید از مشاوره رایگان وبسایت ارزان فالوور استفاده کنید
جهت ارتباط با مشاوران وبسایت ارزان فالوور در تلگرام کلیک کنید
برای پیشرفت سریع در شبکه های مجازی سایر مقالات نوشته شده در وبلاگ شرکت ارزان فالوور را مطالعه فرمایید
جهت خرید و سفارش تمامی سرویس ها میتوانید به صفحه ثبت سفارشات مراجعه فرمایید .
اکانت تجاری یک ویژگی جالب است که بیشتر برای افرادی کاربرد خواهد داشت که یک پیج کاری در اختیار دارند. تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای هر کاربری امکانپذیر است و تنها شرط آن داشتن یک اکانت فیسبوک است. با تجاری کردن اکانت شاهد چند تفاوت خواهید بود که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.
نحوهی تجاری کردن اکانت اینستاگرام به این صورت است که باید به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کرده و گزینهی Switch to Business Profile را انتخاب کنید. سپس از شما درخواست میشود تا به اکانت فیسبوک خود متصل شوید و اطلاعاتی همچون شماره تلفن، ایمیل و در صورت تمایل موقعیت مکانی روی نقشه را مشخص کنید. بعد از انجام این مراحل اکانت شما به سادگی تبدیل به یک اکانت تجاری میشود. در صورتی که به هر دلیل از انجام اینکار منصرف شدید میتوانید مجددا با مراجعه به تنظیمات اینستاگرام، گزینهی Switch to Regular Profile را انتخاب کنید تا اکانت شما مجددا به اکانت عادی تبدیل شود .
آدرس وب سایت :
برداشته شده از سایت zoomit.ir
برای پیشرفت سریع در شبکه های مجازی سایر مقالات نوشته شده در وبلاگ شرکت ارزان فالوور را مطالعه فرمایید
سپاس که تا آخر این مقاله با ما همراه بودین . در صورت تمایل نظرات خودتون را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید
بهترین استراتژی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام خرید فالوور است. شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز به شمار میآید.
یکی مرد جنگی به از صد هزار! در دنیای اینستاگرام، این را ما اینگونه معنی میکنیم که اگر صفحه فروش شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیلشدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بینتیجه ماندن آن است.
مردم زمانی که میبینند شما فالوور زیادی دارید خودبهخود شمارا دنبال میکنند و بیشتر موردتوجه مردم قرار میگیرید. شما با خرید فالوور برای یک صفحه تجاری، درواقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و«جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.
بله اگر واقعا بدنبال پیشرفت در صفحات مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام هستید بایستی این واقعیت را بپذیرید که بدون داشتن تعداد بالای فالورر مخاطبان شما به شما اعتماد نخواهند کرد .
تعداد فالوور شما دقیقا شبیه به ویتیرین مغازه شما می باشد هر چقدر این ویترین جذاب تر باشد مشتری بیشتری جذب خواهد کرد .
با توجه به تعدد بسیار زیاد پیج های رقیب ، اولین نکته ای که هر کاربر بعد از ورود به صفحه شما به آن توجه میکند ، تعداد فالوور های شما است و مطمئن باشین مخاطبان شما و مشتریان شما برای اعتماد و خرید پیجی را انتخاب میکنند که تعداد فالوور بیشتری داشته باشد .
چرا که از نظر مشتری این صفحه یا شرکت قابل اعتماد است که بعنوان مثال 15 هزار نفر صفحه اینستاگرام آن را دنبال میکنند .
و همین امر باعث پیشرفت بیشتر شما خواهد شد زیراکه پس از بالا بردن تعداد فالوور شاهد این خواهید بود که روزانه تعداد زیادی از مخاطبان جذب پیج شما خواهند شد .
پس درافزایش فالوور صفحه خود اصلا شک نکنید
خرید فالوور راه صد ساله را به یک شبه تبدیل میکند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان میشود. خرید فالوور بهترین روشی است که شما میتوانید لایک ، کامنت ، بازدیدکننده و مشتری بهصورت همزمان بهبود ببخشید و همچنین مشتریان زیادی جذب کنید شما با خرید فالوور به پیشرفت پیجتان کمک میکنید.
باید بپذیریم که کاربران، امروزه به کانالهای با فالوور پایین حتی باوجود بهترین مطالب اهمیتی نمیدهند و سری از انجا لفت میدهند و ترجیح میدهند، وارد پیجی با عضو بالا شوند.
از طرفی یکی از راههای افزایش فالوور ، شرکت در تبادل است و همه خوب میدانیم که بازهم در این تبادلات، پیج های با فالوور بالا رشد میکنند و همین اندک فالوور هم به سمت خود میکشانند.
آدرس وب سایت :
برای پیشرفت سریع در شبکه های مجازی سایر مقالات نوشته شده در وبلاگ شرکت ارزان فالوور را مطالعه فرمایید
سپاس که تا آخر این مقاله با ما همراه بودین . در صورت تمایل نظرات خودتون را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید
یکی از مشکلاتی که در اینستاگرام وجود دارد، عدم فالو شدن اکانتهای مختلف است. برای مثال شما وارد پروفایلی شدهاید و روی گزینهی Follow لمس میکنید. این گزینه به حالت Following تغییر مییابد و عملیات فالو با موفقیت به پایان میرسد اما در عرض یک ثانیه، همه چیز به حالت قبل باز میشود. این موضوع دو دلیل متفاوت میتواند داشته باشد.
آدرس وب سایت :
این مطلب برای شما مفید بوده ؟؟ از دیگر مقالات وبلاگ ارزان فالوور هم بازدید فرمایید .
جهت خرید و سفارش تمامی سرویس ها میتوانید به صفحه ثبت سفارشات مراجعه فرمایید .