arzanfollowers.ir

ارزان فالوور

arzanfollowers.ir

ارزان فالوور

IGTV اینستاگرام - همه چیز در مورد تلوزیون اینستاگرام

همه چیز در مورد تلوزیون اینستاگرام

IGTV اینستاگرام یا تلویزیون اینستاگرام قابلیت جدیدی است که از حدود 2 سال پیش رسما شروع به کار کرده و به مرور زمان در تمامی اکانت ها فعال شد .

این قابلیت جدید اینستاگرام قدرت و توان فوق العاده ای برای بازاریابی اینستاگرامی و بازاریابی ویدیویی دارد.

بنابراین لازم است که حتما از این ویژگی ارزشمند استفاده کنیم.

در این مطلب قصد داریم بررسی کاملی بر روی قابلیت IGTV اینستاگرام داشته باشم و بگویم چگونه می توانیم از قابلیت های آن استفاده کنیم !

IGTV اینستاگرام چیست؟

IGTV اینستاگرام یا تلویزیون اینستاگرام قابلیت جدیدی است که به شما اجازه می دهد ویدیوهایی به مدت ۱ ساعت بارگذاری کنید!

تا به حال ما با محدودیت ۶۰ ثانیه ای در اینستاگرام روبرو بوده ایم اما اکنون اینستاگرام به ما این اجازه را می دهد ویدیوهایی با ۶۰ دقیقه زمان بارگذاری کنیم!

هدف اینستاگرام از افزودن این قابلیت، رقابت آهسته با سرویس های اشتراک ویدیو مانند یوتیوب (و نمونه ایرانی آن، آپارات که البته رقیب اینستاگرام و یوتیوب محسوب نمی شود!) است.

قابلیت IGTV اینستاگرام | قابلیت جدید اینستاگرام | قابلیت تلویزیون اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

چرا قابلیت IGTV اینستاگرام ارزشمند است؟

قابلیت IGTV اینستاگرام از ارزشمند هم ارزشمندتر است! چرا ؟

طبق آخرین آمارها، حدود ۲۵ میلیون کاربر ایرانی عضو اینستاگرام هستند و این یعنی محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران !

از سوی دیگر خیلی از بیزینس ها و خصوصا استارتاپ ها اهمیت شبکه های اجتماعی را می دانند و در این شبکه حضور قدرتمندی دارند.

بنابراین این تداخل کسب و کارها و کاربران عادی سبب می شود که این قابلیت جلوه بیشتری پیدا کند.

قابلیت IGTV اینستاگرام می تواند به جایگزینی برای سرویس های اشتراک ویدیو مانند آپارات شود. (به دلیل اینکه یوتیوب کاربر چندانی در ایران ندارد، آن را بررسی نمی کنیم.)

چرا که دسترسی به اینستاگرام بسیار راحت تر از آپارات است و اکثر کاربران اینستاگرامی سلبریتی ها و کمدین ها و کسب و کارهای مختلفی را در اینستاگرام دنبال می کنند اما در آپارات نه!

بنابراین برای فعالان اینستاگرامی بسیار راحت تر است که کاربر را در IGTV یا تلویزیون اینستاگرام به تماشای ویدیوی خود بنشانند.

بررسی نقاط قوت و نقاط ضعف تلویزیون اینستاگرام

از آنجایی که این ویژگی در ابتدای راه خود قرار دارد، بنابراین طبیعی است که اشکالات، باگ ها و معایبی داشته باشد. اما از طرف دیگر، نمی توان از مزایای آن چشم پوشی کرد.

به همین دلیل در این بخش می خواهم بررسی کاملی بر روی تلویزیون اینستاگرام یا IGTV داشته باشم.

نقاط ضعف IGTV

۱) مصرف زیاد باتری و ترافیک اینترنت : یکی از ضعف های بزرگ این قابلیت اینستاگرام، این است که همواره در پس زمینه، ویدیو در حال پخش است! حتی اگر ویدیو را متوقف کنید، باز هم در حال لود ادامه ویدیو می باشد.

این مورد می تواند بسیار بر روی مصرف ترافیک اینترنت و همچنین باتری گوشی تاثیر بگذارد و شاید بعد از ۱۰ دقیقه تماشای تلویزیون اینستاگرام، مجبور شوید بسته اینترنتتان را تمدید کنید!

قابلیت IGTV اینستاگرام | قابلیت جدید اینستاگرام | قابلیت تلویزیون اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

۲) عدم اجازه برای انتشار ویدیوهای افقی : در IGTV اینستاگرام شما نمی توانید ویدیوهای افقی بارگذاری کنید چرا که نظر اینستاگرام بر این است که استفاده معمول کاربران بصورت عمودی است و بنابراین فقط باید ویدیوهای خود را به صورت عمودی آپلود کنید.

اشکال این مورد در این است که شاید خیلی از ویدیوهایی که از قبل دارید و می خواهید آن را بر روی IGTV منتشر کنید، بصورت افقی باشند و در این صورت به مشکل بر بخورید!

البته اپلیکیشن هایی وجود دارند برای اینکه فیلم های شما را از حالت افقی به حالت عمودی تبدیل کنند اما قطعا دردسرهایی دارد..

۳) سایر باگ ها و مشکلات فنی : این قابلیت و اپلیکیشن (IGTV بصورت اپلیکیشن جداگانه نیز قابل نصب است) مانند تمامی قابلیت ها و اپلیکیشن های دیگر، طبیعی است که دارای باگ های متعددی باشند چرا که هنوز در اول راه می باشد.

از جمله باگ هایی که در طی یک روز با آنها روبرو شده ام، می توانم به موارد زیر اشاره کنم ؛

  • مشکل در آپلود ویدیو و نمایش ارور Upload Failed
  • آپلود ویدیو بصورت ناقص، به طوری که صدا از تصویر جدا می شود.
  • داغ کردن بیش از حد برخی گوشی ها
  • و …

تنها کاری که می توانیم برای رفع چنین مشکل هایی انجام دهیم، استفاده از بخش Report a Problem و ارسال گزارشات می باشد. طبیعتا این گزارشات به تسریع رفع این باگ ها کمک می کند.

نقاط قوت IGTV

۱) امکان آپلود ویدیو بیشتر از ۱ دقیقه : قطعا بزرگترین مزیت IGTV اینستاگرام برطرف کردن محدودیت ۶۰ ثانیه ای می باشد.

این رفع محدودیت فرصت بسیار ارزشمندی در اختیار دیجیتال مارکترها و فعالان حوزه بازاریابی ویدیویی و بازاریابی اینستاگرامی می گذارد.

متخصصان می توانند برنامه و استراتژی های برای تولید محتوا در این بخش طراحی کنند و ویدیوهای طولانی تر و مناسب به اشتراک بگذارند.

۲) ایجاد کانال های ویدیویی مجزا : تا به امروز اینستاگرام به عنوان یک سرویس به اشتراک گذاری عکس معرفی می شد و ویدیو در معرض توجه نبود. اما به کمک این قابلیت، ویدیو پا به عرصه جدیدی در بستر اینستاگرام می گذارد.

اکنون در قابلیت IGTV اینستاگرام شما کانال ویدیویی مخصوص به خود را ایجاد می کنید و دیگر صحبتی از عکس به میان نیست و موضوع فقط ویدیوست!

در واقع این قابلیت است که به اینستاگرام اجازه رقابت با سرویس های اشتراک ویدیو را می دهد و باید به این قابلیت به چشم یک اپلیکیشن جداگانه نگاه کنید.

۳) امکان درج لینک در هر پست : از نظر من این ویژگی بهترین موردی است که برای دیجیتال مارکترها کاربرد دارد.

تا به امروز از امکان درج لینک در پست هایمان محروم بودیم و فقط می توانستیم یک لینک در بیو قرار بدهیم (البته بعضی از افراد خاص(!) می توانستند در استوری اینستاگرام نیز لینک بگذارند!) اما به کمک IGTV اینستاگرام می تواند در توضیحات ویدیو خود، لینک فعال درج کنید.

قطعا این مورد می تواند دریچه برای جذب ترافیک و فروش بیشتر باشد.

قابلیت IGTV اینستاگرام | قابلیت جدید اینستاگرام | قابلیت تلویزیون اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

فرصت های بازاریابی اینستاگرامی به کمک IGTV

در اکثر موارد که در شبکه های اجتماعی قابلیت جدیدی افزوده می شود، فرصت های بیشتری برای کسب و کارهای اینترنتی و سوشال مدیا مارکتینگ آنها ایجاد می شود.

اما IGTV یک قابلیت معمولی نیست! باید به آن به چشم یک اپلیکیشن و یک سرویس جدید نگاه کنید که در ابتدای کار بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و بنابراین یک پلتفرم فوق العاده قدرتمند هست و خواهد بود!

بنابراین راهکارهای بسیاری را می توان برای بازاریابی در این بخش به کار گرفت و باید اندکی خلاقیت به خرج داد.

اما توصیه هایی می توانم برای شما داشته باشم ؛

  • استراتژی تولید محتوا مخصوص این بخش داشته باشید.
  • سعی کنید هرچه سریعتر تعداد ویدیوهایی خود در این بخش را افزایش دهید تا از رقبای خود جلو بیافتید.
  • از ویدیوهای جذاب برای پروموت محصولاتتان استفاده کنید و به کمک درج لینک، فروش خود را افزایش دهید.
  • صفحه اصلی پروفایل اینستاگرام خود را به بهانه IGTV فراموش نکنید!
قابلیت IGTV اینستاگرام | قابلیت جدید اینستاگرام | قابلیت تلویزیون اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

شادوبن (ShadowBan) یا بن نامحسوس اینستاگرام

ShadowBan شادوبن چیست ؟

شواهد و نشانه های بن نامحسوس اینستاگرام

  1. عدم نمایش پست در هشتگ
  2. کاهش لایک اینستاگرام
  3. کاهش ویو پست های اینستاگرام
  4. کاهش روند افزایش فالوور

تا به حال پیش آمده که با اینکه برای پستهایتان از هشتگ استفاده میکنید اما بازهم پست ها در هشتگها نمایش داده نشوند ؟
و یا اینکه بطور ناگهانی تعداد لایک های پست هایتان کاهش یابد ؟
و یا تعداد ویو پست های ویدیوییتان خیلی کم شود و حتی روند افزایش فالوور پیج اینستاگرامتان خیلی کند شود ؟؟؟

تمام اینها نشانه های این است که شما از طرف اینستاگرام شادوبن (بن نامحسوس) شدید .
حال معنی این جمله چیست و برای رفع آن بایستی چه کرد ؟
برای رسیدن به پاسخ پرسش بالا ادامه مقاله را مطالعه فرمایید .

ShadowBan یا بن نامحسوس در اینستاگرام اتفاقی است که جدیدا مورد توجه برخی از اینستاگرامرها قرار گرفته است و می تواند مشکلات زیادی برای پیج بیزینسی شما ایجاد بکند. همانطور که از نامش پیداست، ShadowBan یا بن نامحسوس در اینستاگرام به نوعی از بن شدن گفته می شود که خود کاربر اطلاعی از آن ندارد و بصورت نامحسوس توسط اینستاگرام بن می شود و در نتیجه آن میزان رشد فالوورها و تعامل کاربران با پیج موردنظر به شدت کم می شود و این می تواند ضرر بزرگی برای پیج و کسب و کار شما باشد.

ShadowBan یا بن نامحسوس در اینستاگرام چیست؟

اگر تا بحال اینگیجمنت یا تعامل کاربران و یا میزان رشد فالوورهایتان در یک بازه زمانی به طور ناگهانی کاهش یافته باشد و عکس ها و پست هایی که می گذارید نیز در هشتگ های مربوطه نمایش داده نشود، احتمالا شما گرفتار بن نامحسوس در اینستاگرام شده اید به گونه ای که حتی خودتان متوجه نمی شوید!

بن نامحسوس در اینستاگرام به این صورت عمل می کند که تمامی پست های شما را برای افرادی که شما را فالو نمی کنند، مخفی می کند که طبیعتا این امر منجر به کاهش تعامل کاربران و کاهش نرخ رشد فالوورها می شود. اگر بخواهم بصورت دقیق تر بگویم، در واقع در ShadowBan اینستاگرام، اگر شما در پست های خود هشتگی قرار دهید، فقط شما و افرادی که شما را فالو می کنند قادر به دیدن آن پست ها هستند و افراد دیگر در صورت جستجوی هشتگ مربوطه، پست شما را نمی بینند!

کاملا واضح است که در صورت بن شدن پیج شما بصورت نامحسوس، کل استراتژی های شما برای استفاده از هشتگ و جذب مخاطب شکست می خورد! (توصیه میکنم حتما مطلب << آموزش اکسپلور کردن پست >> را بخوانید.)

بنابراین همانطور که می دانید، شادوبن شدن می تواند مشکل بسیار بزرگی برای شما باشد. در واقع شانس شما برای جذب مخاطبان هدف خود به شدت کاهش پیدا می کند و این یعنی کاهش مشتریان و نقطه ضعف بیزینس شما!

چرا شادوبن می شویم؟

علت وجود بن نامحسوس در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر این است که یک سری از رفتارهای خاص را در کاربران تشخیص بدهد، مانند ؛ اسپم کردن و سایر رفتارهای نامناسب و سواستفاده گر!

اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و افرادی را هدف قرار می دهد که رفتارهای نامناسب و یا اسپمی دارند.

طبیعتا این مورد بد نیست و به نفع کاربران اینستاگرام بوده و به آنها تجربه بهتری را ارائه می دهد. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که یک سری رفتارهای کاملا غیراسپم به عنوان دلایل شادوبن شدن شمرده می شود! مانند استفاده از یک هشتگ یکسان در دفعات زیاد!

در این بیانیه، اینستاگرام به موضوع « Hashtag Search Issue » اشاره می کند و ۳ راهکار تولید محتوای مناسب را معرفی می کند. همچنین به طور کاملا نامحسوس(!) با بیان عبارت « Improvement to our System » به موضوع شادوبن اشاره می کند.

گذشته از این موارد، همانطور که پیش تر گفتیم هدف اصلی استراتژی بن نامحسوس این است که رفتارهای نامناسب کاربران را تشخیص دهد و آنها را جریمه کند. یک سری از حرکاتی که کاربران در شبکه های اجتماعی انجام می دهند مانند استفاده از سیستم های ارسال پست خودکار و یا استفاده از دیگر استراتژی های کلاه سیاه مشخصا به بن شدن محسوس منجر می شود. اما استفاده از یک هشتگ بصورت مداوم بنظر نمی آید تجربه ناخوشایندی برای کاربران ایجاد کند!

تنها دلیلی که می توان برای این حرکت اینستاگرام آورد این است که اینستاگرام با این کار می خواهد اکانت های بیزینسی کمتر از هشتگ ها استفاده کنند و بیشتر به سراغ تبلیغات پولی اینستاگرام بروند! چون همانطور که می دانید تقریبا راه اصلی برای جذب مخاطب یک پیج بیزینسی، استفاده از هشتگ ها بوده و اگر اینستاگرام روی این مورد حساس بشود و اکانت ها را جریمه کند، تنها راه چاره آنها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود، استفاده از تبلیغات اینستاگرام است و نتیجه آن می شود درآمد بیشتر برای اینستاگرام!

دلایل و جلوگیری از بن شدن نامحسوس

الکس توبی، متخصص بازاریابی در اینستاگرام در بلاگ خود مقاله ای درباره چرایی و چگونگی بن نامحسوس نوشته است و نکات متعددی برای جلوگیری از ShadowBan شدن معرفی کرده است که من در اینجا مهمترین این نکات را آورده ام ؛

۱) از هشتگ های بن شده و یا هشتگ های شکسته استفاده نکنید!

برای اینستاگرام با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر، کمی دشوار است که تمامی کاربران را کنترل کند و ببیند که آنها چه پست هایی با چه هشتگ هایی می گذارند!

برای مثال خیلی از مواقع، یک سری هشتگ ها به یکباره با یک سری پست های نامناسب پر می شوند. در این مواقع اینستاگرام متوجه می شود و هشتگ را بلاک می کنند. بلاک شدن یک هشتگ به این معنی است که شما دیگر نمی توانید آن هشتگ را سرچ کنید و یا استفاده از آن هشتگ محدود می شود.

در مورد ShadowBan شدن باید توجه کنید که اگر تنها از یک هشتگ شکسته و یا بلاک شده استفاده کنید، پیج شما دچار بن نامحسوس می شود!

۲) استفاده نکردن از سیستم هایی که قوانین اینستاگرام را نقض می کند!

اینستاگرام اخیرا  الگوریتم های خود را بروز کرده است و نسبت به استفاده از ربات ها، خصوصا ربات های افزایش فالوور، لایک خودکار و کامنت خودکار بسیار حساس تر شده است! اگر شما از هرگونه سیستم های ربات مانند خودکار استفاده کنید، شانس شما برای شادوبن شدن افزایش می یابد.

علاوه بر این اگر شما از سیستم های ارسال پست خودکار استفاده کنید، همچنان در حال نقض قوانین اینستاگرام هستید و نه تنها ممکن است بن نامحسوس شوید، بلکه شانس شما برای بن شدن کامل نیز افزایش می یابد!

شاید با خودتان بگویید مگر می شود بدون ربات های اینستاگرامی فعالیت کرد؟! در پاسخ به این سوال لازم است کمی توضیح خدمتتون ارائه کنیم :

توصیه متخخصان بازاریابی در اینستاگرام این است که به کل استفاده از ربات ها را متوقف کنید البته در هر حال حتی اگر بخواهید هم دیگر امکان استفاده از ربات های اینستاگرامی نیست .

در حال حاظر اینستاگرام با آپدیت های امنیتی خود بصورت 100 در صدی جلوی فعالیت تمامی این ربات ها را گرفته و عملا هیچکدام از این سایت ها و ربات ها نمیتونند فعالیت کنند .

بنابراین تنها راه جدب فالوور واقعی و فعال در حال حاظر استفاده از تبلیغات مستقیم و یا روش های افزایش فالوور و اکسپلور کردن پست ها می باشد که در مقالات زیر بطور کامل آنها رو توضیح داده ایم :

  1. آموزش افزایش فالوور واقعی
  2. آموزش اکسپلور کردن پستها

۳) خودداری از تغییرات خیلی بزرگ در فعالیت هایتان!

اگر تا بحال نمی دانستید، آگاه باشید که اینستاگرام برای فعالیت های شما محدودیت هایی قرار می دهد. به عنوان مثال شما برای لایک هایی که می کنید، کامنت هایی که می گذارید و اکانت هایی که فالو یا آنفالو می کنید، محدودیت هایی دارید که این محدودیت ها برای هر اکانت متفاوت بوده و بسته به سن پیج شما و پارامترهای دیگر فرق می کند.

در هر صورت، سعی کنید حداکثر 30 لایک در ساعت، 10 کامنت و 30 فالو/آنفالو داشته باشید و نه بیشتر!

علت این محدودیت ها این است که اینستاگرام می خواهد فعالیت ربات ها را مختل کند و اگر بر فرض در یک بازه یک ساعته، شما ۱۰۰ نفر را فالو کنیذ و همانجا ۴۰ نفر آنها را آنفالو کنید، اینستاگرام متوجه می شود که فعالیت شما وابسته به ربات ها می باشد.

۴) احتیاط برای ریپورت نشدن توسط سایر کاربران

ریپورت شدن توسط سایر کاربران نشان دهنده این است که شما فعالیت نامناسبی دارید و دیگر کاربران از شما راضی نیستند! شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا دیگران شما را ریپورت نکنند. درواقع نیازی به تلاش کردن نیست، فقط باید مراقب باشید حرکت خطایی از شما سر نزند!

البته با هر گزارش ریپورت، اینستاگرام شما را جریمه نمی کند! بلکه اندکی شما را آنالیز می کند و وقتی که ریپورت ها بیشتر شد و خود نیز از عملکرد اسپم و یا نامناسب شما مطمئن شد، اکانت شما را به صورت کامل بن می کند و یا در بهترین حالت شما را در فاز شادوبن قرار می دهد!

نحوه تست کردن پیج برای بن نامحسوس

با توجه به تمامی مواردی که ذکر شد، شاید متوجه شده باشید که تعامل کاربران و فالوورهای شما دیگر رشدی ندارند و میزان آنها کاهش یافته است. از آنجایی که اینستاگرام هیچ هشدار و گزارشی مبنی بر بن شدن بصورت نامحسوس به شما نمی دهد، بنابراین باید به کمک راهکارهایی، خودمان این موضوع را تشخیص دهیم.

رای اینکه متوجه شویم که آیا پیج ما دچار بن نامحسوس در اینستاگرام شده است یا نه، می توانیم از دو روش زیر استفاده کنیم :

روش دستی و استفاده از یک اکانت جدید

بهترین راه و ساده ترین راه استفاده از این روش است. در این روش ابتدا یک پست بگذارید و از ۲ تا ۳ هشتگ نسبتا ضعیف استفاده کنید و در کامنت اول نیز ۲ تا ۳ هشتگ نسبتا ضعیف بگذارید.

پس از انجام این مرحله، باید از چند اکانت جدید که پیج فعلی شما را فالو نمی کند، به جستجوی هشتگ های مربوطه بپردازید و ببینید آیا پست شما نمایان می شود یا نه!

در این صورت مشخص می شود که اکانت شما دچار ShadowBan شده است یا خیر!

  • توجه کنید که حتما از هشتگ های ضعیف استفاده کنید زیرا اگر از هشتگ هایی استفاده کنید که روزانه ۱ میلیون پست در آنها قرار می گیرد، طبیعتا اگر بن نامحسوس نیز نشده باشید، پیدا کردن پستتان بسیار دشوار می شود!

برطرف کردن بن نامحسوس در اینستاگرام

فرض کنید بعد از تست کردن پیج خود متوجه بشوید که گرفتار ShadowBan شده اید! در این صورت راه رهایی از این مشکل چیست؟!

تاکنون هیچ راهکار مشخصی برای رهایی از ShadowBan بیان نشده است تا بگوییم راهکار قطعی این مشکل فلان است! اما خبر خوب اینکه ShadowBan اینستاگرام دائمی نیست و معمولا دوره های ۲ الی ۳ هفته ای دارد.

در این بخش به چند راهکار اشاره می کنیم که به کمک آنها می توان طول این دوره را کاهش داد ؛

۱) استفاده از هشتگ های شکسته را متوقف کنید!

در اولین قدم سریعا باید تمامی هشتگ هایی را که در پست های خود استفاده کرده اید را بررسی کنید و هشتگ های شکسته را حذف کنید.

برای تشخیص این امر می توانید هشتگ ها را سرچ کنید و اگر بجز بخش Top Post ، بخش دیگری فعال نبود و یا پیغامی در صفحه نتایج آورده شد، نشان دهنده بن شدن آن هشتگ است و توصیه می شود سریعا آن هشتگ را از پیج خود حذف کنید!

۲) استفاده از ربات ها را متوقف کنید!

همانطور که گفتیم استفاده از ربات ها و سیستم های اتوماتیک سازی، از عوامل بن شدن نامحسوس است. برای کوتاه کردن دوره بن، شما باید استفاده از ربات ها را متوقف کنید!

توصیه ای که الکس توبی در بلاگ خود می کند، این است که به کل استفاده از این ربات ها را متوقف کنید .

۳) استراحت کنید!

یک توقف فعالیت چند روزه ( ۲ الی ۳ روز) می تواند کمک زیادی بکند! بعضی ها می گویند توقف فعالیت در یک بازه چند روزه، می تواند اکانت شما را ریست کند و این به کمک شما می آید. در واقع با یک تیر چند نشان می زنید و علاوه بر کمک کردن به رهایی پیجتان از بن نامحسوس، اندکی استراحت هم می کنید!!

پس از یک بازه ۲ ۳ روزه که توصیه می شود در این بازه حتی وارد اپلیکیشن هم نشوید(!)، دوباره می تواند به فعالیت خود ادامه بدهید. البته توجه کنید که بصورت دستی به فعالیت خود ادامه بدهید و تا مدتی از روش های اتوماتیک و ربات ها استفاده نکنید!

۴) از تکنیک های مختلف هک رشد استفاده نکنید!

یک سری تکنیک های هک رشد مخصوص بازاریابی در اینستاگرام وجود دارد که برای مثال به شما اجازه می دهد ۶۰ هشتگ برای یک پست قرار دهید. توصیه اکثر متخصصان این است که تا مدتی از این گونه روش ها و تکنیک ها استفاده نکنید و طبیعی تر عمل کنید.

۵) شادوبن خود را به اینستاگرام گزارش دهید.

ارتباط با اینستاگرام و فیسبوک به این آسانی ها نیست اما ارزش امتحان کردن را دارد.

اینستاگرام ایمیل پشیبانی دارد اما توصیه می کنم از گزینه Report a Problem استفاده کنید و پیامی برای اینستاگرام بنویسید و مشکل را شرح دهید.

نکته مهم دیگر که بید به آن توجه کنید این است که به طور مستقیم اشاره ای به ShadowBan نکنید و نگویید اینگیجمنت من کم شده، بلکه بگویید پست های من در فلان هشتگ نمایش داده نمی شود!

۶) تبدیل اکانت بیزینسی به اکانت شخصی

درباره این روش اطمینان و قطعیتی وجود ندارد اما برخی کاربران گفته اند که این روش برای آنها کارساز بوده است.

منطقی که پشت این روش وجود دارد این است که اینستاگرام و فیسبوک سعی می کنند اینگیجمنت و افزایش فالوور اکانت های بیزینسی را کاهش دهد تا کاربران بیشتر به تبلیغات پولی روی بیاورند و بن نامحسوس کردن این پیج ها، یکی از بهترین روش ها برای کاهش نرخ رشد می باشد.

همچنین منطق دیگر این است که احتمال استفاده از استراتژی های کلاه سیاه در اکانت های بیزینسی بیشتر است و بنابراین با تغییر حالت به شخصی، این حساسیت اینستاگرام از بین می رود.

نتیجه گیری و خلاصه مطلب در ۱ دقیقه

  • بن نامحسوس یا ShadowBan نخستین بار در سال ۲۰۰۶ مورد استفاده قرار گرفت اما در یکسال اخیر بیشتر کاربرد یافته است.
  • بن نامحسوس در اینستاگرام به گونه ای عمل می کند که پست های شما را برای افرادی که شما را فالو نمی کنند، مخفی می کنند.
  • گرفتار شدن به بن نامحسوس اینستاگرام می تواند منجر به کاهش تعامل کاربران و کاهش نرخ رشد فالوورهای شما بشود.
  • از دلایل گرفتار شدن به این موضوع می توانیم به استفاده از ربات ها و سیستم های ارسال پیام خودکار و هرگونه فعالیت نامناسب و اسپم دیگر اشاره کرد.
  • برای تعیین اینکه آیا پیج ما دچار ShadowBan شده است یا نه می توانیم از دو راهکار استفاده کنیم ؛ دستی و اتوماتیک!
  • حال اگر پیج ما گرفتار شده باشد، برای رهایی از این مشکل چه باید بکنیم؟ بزودی!

در صورت نیاز میتوانید از مشاوره رایگان وبسایت ارزان فالوور استفاده کنید
جهت ارتباط با مشاوران وبسایت ارزان فالوور در تلگرام کلیک کنید

برای پیشرفت سریع در شبکه های مجازی سایر مقالات نوشته شده در وبلاگ شرکت ارزان فالوور را مطالعه فرمایید

جهت خرید و سفارش تمامی سرویس ها میتوانید به پنل اختصاصی ارزان فالوور مراجعه فرمایید .

ارزانترین پنل اینستاگرام و تلگرام

panel.arzanfollowers.ir

پنل اختصاصی ارزان فالوور

ارزانترین و معتبرترین پنل سرویسهای اینستاگرام و تلگرام

پنل ارزان فالوور

ارزانترین مرجع فروش فالوور،لایک و ممبر


پنل ارزان فالوور

پنل اختصاصی ارزان فالوور با تنوع بیش از 80 سرویس (کلیه سرویسهای اینستاگرام و تلگرام ) و قیمتهای رقابتی و رابط کاربری زیبا و کاربردی راه اندازی گردیده همچنین قیمت های قرارگرفته در پنل از قیمتهای سایت پایین تر می باشد و شما می توانید همین الان بدون پرداخت هزینه و بصورت کاملا رایگان در پنل ثبت نام کنید و از سرویسهای متنوع آن استفاده کنید .

https://panel.arzanfollowers.ir 
 


برخی از قیمت ها :

فالوور ایرانی : 15300 تومان( 1000 عدد )

لایک ایرانی : 7500 تومان ( 1000 عدد )

ویو پست : 2300 تومان ( 1000 عدد )

ممبر کانال : 14000 تومان ( 1000 عدد )

ریچ و ایمپریشن : 3000 تومان ( 1000 عدد )
و ... ده ها سرویس مناسب دیگر 
 


https://panel.arzanfollowers.ir

هم اکنون بصورت رایگان در پنل ارزان فالوور ثبت نام کنید :

https://panel.arzanfollowers.ir

برخی از امکانات پنل :

  • بخش تاریخچه سفارشات جهت مشاهده وضعیت سفارشات قبلی
  • بخش تیکت جهت ارتباط مستقیم با پشتیبانی
  • کیف پول با امکان واریز وجه بصورت آنلاین و شارژ آنی
  • پیگیری سریع سفارشات
  • بیش از 80 سرویس متنوع
  • آپدیت روزانه سرویسها
  • پاسخگویی سریع بخش پشتیبانی
  • پایین ترین قیمتها در بین تمامی سایت ها

اگر تا کنون اقدام به ثبت نام نکردین همین الان بصورت رایگان اقدام کنید .

https://panel.arzanfollowers.ir

 
 
 
 
 
همین الان وارد پنل شوید
 
 
 
 

معتبرترین پنل فروش سرویسهای اینستاگرام و تلگرام

ارزانترین و معتبرترین مرجع فروش محصولات شبکه های مجازی با پشتیبانی قوی و 24 ساعته 
بیش از 5 سال سابقه فعالیت و افتخار همراهی بیش از 5000 مشتری

 
 

هر زمان آماده پاسخگویی به شما هستیم

جهت هرگونه سوال ، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق تلگرام با ما در تماس باشید 
جهت ارتباط با مدیریت در تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید

 
Contact us
 
 
 

پنل اختصاصی ارزان فالوور

آدرس پنل : https://panel.arzanfollowers.ir
آدرس وبسایت : https://arzanfollowers.ir/

skype id : live:.cid.42e0ad285d2c7691